|

آدمخوار علاقه‌مند به مردان/ قاتلی که گوشت قربانیان را برای لذتجویی فریز میکرد

آدم‌خوار میلواکی اغلب اعضای بدن مقتول را به عنوان سوغاتی نگه می‌داشت و قصد داشت با استفاده از جمجمه قربانیان خود، یک محراب بسازد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قاتلان زنجیره ای و جنایات وحشتناک آنها برای قرن ها جرقه وحشت و دسیسه را برانگیخته است. جفری دامر نمونه جدیدتری از این قاتلان، بازرسان و افراد کنجکاو را گیج کرده است. این قاتل  و اقدامات تکان دهنده او موضوع فیلم ها، موسیقی و مطالعات آکادمیک شده است، زیرا محققان سعی کرده‌اند توضیحی در این زمینه ارائه دهند. 

12

جفری دامر که بود؟

جفری دامر یک قاتل زنجیره‌ای آمریکایی بود که بین سال‌های 1978 تا 1991 جان 17 مرد و پسر را گرفت. به دلیل ماهیت وحشتناک جنایاتش به عنوان «آدم‌خوار میلواکی» شناخته شد؛ زیرا اغلب اعضای بدن را به عنوان سوغاتی نگه می‌داشت. او حتی ادعا کرد که قصد دارد با استفاده از جمجمه قربانیان خود، یک محراب بسازد.

14

در طول بیش از 13 سال، دامر در کافه‌ها، مراکز خرید و ایستگاه‌های اتوبوس همجنس‌گرایان را جستجو می‌کرد که اکثراً مردان سیاه پوست بودند. آنها را با وعده پول یا رابطه جنسی به خانه فریب داد و قبل از خفه کردن آنها به آنها الکل حاوی مواد مخدر داد. او سپس قبل از اینکه اجساد را تکه تکه کند و آنها را از بین ببرد، درگیر اعمال جنسی می شد و اغلب اعضای بدن را به عنوان سوغاتی نگه می داشت. او مکرراً از قربانیان خود در مراحل مختلف قتل عکس می‌گرفت، بنابراین می‌توانست هر عمل را پس از آن به یاد بیاورد و تجربه را دوباره زنده کند.

Untitled

روند و رشد و چگونگی روی آوردن به قتل

جفری دامر در 21 می 1960 به دنیا آمد. او تا 4 سالگی کودکی پرانرژی و شاد توصیف می شد که عمل جراحی برای اصلاح فتق باعث تغییر در پسر شد. او به دنبال تولد برادر کوچکترش و جابجایی های مکرر خانواده به طور فزاینده ای منزوی شد. دامر از دوران جوانی به استخوان حیوانات علاقه مند شد و چگونگی تمیز و نگهداری آنها را مطالعه کرد. او در کودکی حشرات بزرگ و جمجمه‌های حیوانات کوچک را جمع‌آوری میکرد. دامر در 14 سالگی شروع به نوشیدن الکل کرد و در زمان اولین قتل او در 18 سالگی، مصرف الکل او از کنترل خارج شده بود. او به اصرار پدرش به ارتش آلمان پیوست اما مشکل الکل او همچنان ادامه داشت و در اوایل سال 1981، ارتش او را مرخص کرد. پس از آن چندین بار به دلایل رفتار ناهنجار و ناشایست دستگیر شد.

11

وعده پول و کشیده شدن به دام مرگ

دامر بین سال‌های 1978 تا 1991، 17 مرد را به قتل رساند. او مراقب بود که قربانیانی را در حاشیه‌های جامعه که اغلب مجرمان دوره‌گرد یا مرزی بودند انتخاب کند، و ناپدید شدن آنها را کمتر به چشم آورد و احتمال دستگیری او را کاهش داد. او آنها را با وعده پول یا رابطه جنسی به خانه خود کشاند، سپس آنها را خفه کرد. او با بدن آنها دست به اعمال جنسی می زد و اعضای بدن و عکس ها را به عنوان یادگاری نگه می داشت. محبوب ترین نام مستعار او - آدمخوار میلواکی و هیولای میلواکی - نشان دهنده جنایات فجیع او است.

روند کشتار را به همین صورت تا چند سال ادامه داد؛ مقتولان وی که تماماً مرد بودند، بعد از کشته شدن مورد تجاوز قرار می‌گرفتند. سپس او آن‌ها را تکه‌تکه می‌کرد و بخش‌هایی از بدنشان را به فریزرش انتقال می‌داد. زمانی‌که پلیس به محل زندگی وی رفت، در آنجا ظرف‌هایی پر از اسید دیده می‌شد که درون آن‌ها اسکلت انسان بود. او اکثر قتل‌های خود را در آپارتمانش که «آپارتمان آکسفورد» نامیده می‌شد، انجام می‌داد. این ساختمان که در شهر میلواکی ایالت ویسکانسین قرار داشت، سرانجام به‌طور کامل تخریب شد.

10

سرانجام به کام مرگ کشیده شد

یکی از زندانیان زندان به نام کریستوفر اسکارور در نوامبر 1994 دامر را کشت و طبق گزارش ها به یک نگهبان گفت: "خدا به من گفت این کار را انجام دهم."

12

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها