|

کیف کوک "سحر قریشی" از دبی تا آمریکا؛ رونمایی خانوم از پسرای خوشگل و هیکلی فامیل شون

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی با اینکه دو سه سالی از ایران دور شده و دیگه هیچ فعالیت هنری نداره اما همچنان جزو چهره های پرطرفدار تو فضای مجازی است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سحر قریشی حالا نزدیک به سه سال می شود که از ایران رفته و به طبع آن از آن زمان تاکنون هیچ فیلم و سریالی جدیدی هم از او در سینما، تلویزیون و سایر پلتفورم های نمایشی دیده نشد و با توجه به مسیر و خط فکری که سحر خانم قریشی در پیش گرفته بعید است در آینده هم اصلا به ایران برگردد و بخواهد یا بتواند دوباره در سینما و تلویزیون ایران ایفای نقش داشته باشد.

سحر قریشی این روزها در دبی ساکن است و خودش را با چند شرکت سرگرم کرده است. یکی از این شرکت ها ساشیل مدیا نام دارد و همان طور که از اسمش بر می آید در زمینه تبلیغات فعال است. شرکت دیگر سحر خانم قریشی در حوزه ساخت و ساز و خرید و فروش ملک در دبی است هر چند که گویا هنوز هیچ کدام از این شرکت ها به مرحله سودآوری و توجیح اقتصادی نرسیده و سحر قریشی هنوز از قِبل پس انداز و پولی که در طی 12 سال فعالیت در سینما و تلویزیون ایران درآورده و احتمالا بخشی از آن را سرمایه گذاری کرده روزگار می گذراند.

نمونه از ویدیو و فعالیت تبلیغاتی سحر قریشی در ساشیال مدیا

سحر قریشی و عمویی که شد کراش خیلی ها

سحر قریشی چندی پیش به آمریکا سفر کرد و برای اینکه مخاطبان و دنبال کننده هاش هم کاملا در جریان باشن و بفهمن که خانوم رفته ینگه دنیا از سفرش تند و تند عکس و استوری تو فضای مجازی منتشر می کرد و همه رو در جریان می گذاشت که الان کجاست و داره چه کار می کنه. اما یکی از این عکس و استوری ها که خیلی سر و صدا بپا کرد عکسی از سحر خانم قریشی در کنار یک مرد قوی و تنومند بود که ذهن ها رو برد سمت اینکه سحر قریشی دوباره تو آمیکا نامزد کرده و شده پارتنر یک جوان جذاب تو آمریکا

Photo by حاشیه _ آفیشیال on June 09_ 2024. May be an image of 1 person_ beard_ smiling and wrist watch.

سحر قریشی در کنار عموی ورزشکارش

اما گویا قضیه چیز دیگری بود و سحر خانم قریشی خواسته و یا ناخواسته دوباه برای خودش حاشیه جدید درست کرد و خانم بازیگر سابق برای اینکه شفاف سازی کرده باشد یک لایو گذاشت و خیلی مغرورانه گفت که این آقای جذاب و خوش اندام نامزدش نیست و بلکه عمو اش است. سحر خانم از اینکه عموش اینقدر مود توجه قرار گرفته بود آشکارا ذوق زده بود و ادامه داد که ما خانوادگی همه دخترا و پسرهامون خوش تیپ و خوش اندام هستیم و این عمو هم به جای اینکه بیشتر شبیه عموها باشه شبیه کراش هاست.

خاطره بازی سحر قریشی تو اینستاگرامش

گفتیم که سحر قریشی نزدیک به سه سال می شود که از سینما و تلویزیون ایران رفته و با اینکه سعی می کنه تو فضای مجازی خودش و خیلی قوی و راض از وضع موجود نشون بده اما انگار هر بار که دوربین می بینه دست و دلش می لرزه و دلش واسه روزهای جلوی دوربین بودن تنگ می شود. این رو میشه از آخرین پستی که خانم قریشی تو صفحه اینستاگرامش منتشر کرده فهمید پستی که عکس هایی از سحر قریشی است زمانی که برای آخرین بار جلوی دوربین قرار گرفت.

Photo by پرواز قریشى on July 03_ 2024. May be an image of 2 people_ makeup_ car_ head covering_ beret_ camera_ turban_ turtleneck_ outerwear and headscarf.

Photo by پرواز قریشى on July 03_ 2024. May be an image of 1 person_ head covering_ camera_ turban_ headscarf and text.

سحر قریشی و تتو هایی که واسش حسابی دلچسب شدن

قضیه سحر قریشی و امیر تتلو رو دیگه تقریبا همه میدونن و اینکه با کلی هیاهو و سر و صدا این دو نفر در کنار هم قرار گرفتن و تو یک سیکل الاکنگی هی عاشق هم دیگه می شدن و دو روز دعواشون میشد و کار به قهر و حتی فحش و ناسزا کشیده میشد و این سیکل هی تکرار می شد تا اینکه سر آخر داستان کنار هم بودن پرحاشیه ترین مرد و زن سلبریتی ایران به پایان رسید و سحر از ترکیه رفت دبی و تتلو هم که اومد ایران و قضضیه دادگاه و باقی ماجرا....سحر قریشی از زمان بودن پیش تتلو یک یادگاری با خودش داره و اون هم تتوهایی است که به میل خودش یا اجبار تتلو روی بدنش زد و تصور می شد بعد از جدا شدن از تتلو در صدد پاک کدن اونا بربیاد اما انگا خانم بازیگر سابق حسابی دل بسته این نقش نگار و خط و خطوط وی بدنش شده و نه تنها قصد نداره اونا رو پاک کن بلکه سوژه فعالیت هاش هم شده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها