|

فاز شنگول سحر قریشی با رفیق گیس قشنگش؛ خانوم چه مانوری میده رو چشای مرواریدیش

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی این روزها دو فاز کاملاً متفاوت داره؛ خانم با ملیکا جونش حسابی شیطونی میکنه و آتیش میسوزنه و از اون طرف تو یه جای باحال ریلکس میکنه

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- سحر قریشی تو ایران جز جذاب ترین و در عین حال پرحاشیه ترین بازیگران سینما و تلویزیون بود. البته سحر خانوم قریشی هیچ وقت سوپراستار و حتی بفروش نبود و بیشتر به خاطر جذابیت های ظاهری و البته حواشی اینستاگرامی معروف شد. به اعتقاد خیلی ها سحر وقتی دید تو ایران دیگه بیشتر از این نمیتونه با حواشی تو بورس باشه و از طرفی ته هنر بازیگریش هم نقش های درجه دو و سه و بازیگری تو فیلم های شونه تخم مرغی بود تصمیم به مهاجرت گرفت که البته اونم یه دنیا حاشیه به همراه داشت و خانوم بازیگر رفت و شد نامزد سلان حاشیه ایران یعنی امیر خان تتلو!

بودن سحر قریشی با تتلو دو سه ماه بیشتر دوام پیدا نکرد اما تو این مدت همه یه سحر قریشی دیگه رو دیدن. سحر قریشی که خیلی مظلوم بود و خجالتی و انگار شده بود غلام حلقه به گوش امیر تتلو و هرچی خواننده پرحاشیه می گفت چشم و گوش بسته میگفت چشم و حتی چندین و چند بار به خار تتلو خودش رو تو اینستاگرام تحقیر کرد!

تتلو-و-سحر-قریشی-2جدید

وقتی سحر بعد رهایی از زندان تتلو تو دبی حسابی شکُفت!

سحر قریشی بعد از اینکه با تتلو کات کرد درحالیکه خیلی ها فکر می کردن خانوم پاه بیاد ایران و احتمالاً مدتی سکوت اختیار کنه تا آبا از آسیاب بیوفته و دوباره بره سمت بازیگری اما خانوم خانوما مسیر متفاوتی رو در پیش گرفت و از استانبول رفت دبی و اونجا به قول خودش برای اهداف جدیدی تو زندگیش شروع کرد به جنگیدن! سحر قریشی تو دبی حتی تتوهاش رو هم پاک نکرد و خط خطی های تازه ای هم رو صورتش اضافه کرد. قریشی تو دبی پیج یوتیوبش رو هم راه انداخت و اونجا از خودش و حال و اوضاعش فیلم منتشر می کنه و احتمالاً به دنبال فالوو پیدا کردن و کسب درآمد از یوتیوب هم هست. البته خیلی از این محتوا ها معنی و مفهوم خاصی نداره و خانوم بازیگر با انتشار اون ها فقط می خواد بگه ایها الناس من هنوز هستم من رو نگاه کنید. کپشنی هم که سحر واسه این ویدیو نوشت اینه: "ماه رو تو چشمم میبینم"

دور دور سحر قریشی با رفیق مو قشنگش تو خیابون!

سحر قریشی تو دبی کلاً با دو سه نفره و خیلی اونجا دور وبرش شلوغ نیست. یکی مجید خان قمصری مربی باشگاهش و دیگری رفیق مو قشنگش ملیکا خانوم که گویا باهم رفاقتی ده ساله دارن و حسابی هم ندار هستن. سحر قریشی به تازگی یه ویدیو منتشر کرد که تو ماشین و با ملیکا مشغول دور دور تو خیابون های لاکچری دبی هستن و زیر لب هم دارن موزیک پخش شده تو ماشین رو زمزمه می کنن.

وقتی سحر قریشی مهربون واسه پلنگ صورتی دنبال پارتنره!

گفتیم که سحر قریشی با ملیکا خانوم حسابی چِفتن و تایم زیادی از روز رو باهم هستن و حتی جنگولک بازیاشون رو هم باهم هستن. اونا تو تازه ترین سرگرمی و فانِ شون شروع کردن به نقاشی کشیدن که اونم نکته داره!

سحر قریشی گویا علاوه بر بازیگری دستی هم بر بوم و قلم داشته و اون قدیم ها نقاشی می کرده. خانوم بازیگر این روزها که دبی تشریف دارن و سرشون خلوت تر از گذشته هست به همراه رفیقش دوباره شروع کردن به نقاشی کشیدن البته نه اون جوری که شما فکر می کنید! خانوم به تازگی این عکس و تو صفحه یوتیوبش منتشر کرد و نوشت: درود عکسى که داریم میکشیم با ملیکا خودمون کلى خندیدیم پلنگ صورتى ورزشکار نبود ما ورزشکارش کردیم براتون فیلم گرفتیم از اول تا آخر نقاشى رو میزارم براتون و الان داریم دنبال دوست دختر میگردیم براى پلنگ صورتى که اونم بکشیم.

unnamed+(2)

ریلکسیشن لاکچری سحر خانوم وسط دریا

سحر قریشی کلاً شخصیت عجیبی داره از یه طرف اهل هیاهو و شلوغ بازیه و از اون طرف گاهی چنان افسرده و دل مرده میشه که اطرافیانش رو می ترسونه. اما حالا تو دبی انگار خانوم تونسته یه حد تعادلی به این دو حال متضادش پیدا کنه. شلوغ بازی و شیطنتش رو که گفتیم با ملیکاس و تخلیه انرژیش هم تو باشگاه و زیر نظر مربی خفنش آقا مجید. واسه آرامش و ریلکس کدن هم گویا خانوم دل به دریا میزنه و وسط آب حسابی آرامش میگیره.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهسا ارسالی در

    حالم ازش بهم میخوره ،

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها