|

عاشق‌ترین زوج‌های سینمای ایران / زمان از میزان عشق این 5 زوج هنرمند کم نکرد

نمونه‌های بسیاری از زوج‌های هنرمند را دیده‌ایم که زندگیشان به فروپاشی رسید اما زوج‌هایی نیز هستند که گذر زمان عشقشان را پایدارتر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همواره بعد از ازدواج، زندگی با فراز و نشیب‌های بسیای همراه می‌‌شود و حفظ تعادل زندگی مشترک و نگهداری و محافظت از آن بسیار سخت و بسیار مهم است و باید در این راستا تلاش کرد و از خود گذشتگی نشان داد. در این میان حفظ زندگی مشترک هنرمندان و چهره‌های سرشناس سختی دو چندانی دارد به این دلیل که شهرت، خود تزلزل آفرین است و البته که آن‌ها زیر ذره‌بین مردم قرار دارند. در سال‌های متمادی نمونه‌های بسیاری از زوج‌های هنرمند را دیده‌ایم که زندگیشان به فروپاشی رسید؛ در این بین اما برخی از آن‌ها نیز به خوبی از پس دشواری‌ها برآمده و بدون حاشیه سال‌هاست کنار هم زندگی کرده و اشتراکات خود را تقویت می‌کنند.

6

7

لیلا حاتمی و علی مصفا؛ اول عاشقی بعد کار

علی مصفا و لیلا حاتمی به ترتیب 51 و 45 سال دارند و  مانی و عسل حاصل عشق 26 ساله این دو است. لیلا حاتمی چندی پیش در گفت‌وگویی درباره آشنایی‌اش با علی مصفا گفته بود:«آشنایی من و علی در فیلم «لیلا» اتفاق افتاد، در حقیقت آقای مهرجویی اول من و علی را به هم علاقه‌مند کرد و بعد فیلمش را ساخت!» او در پاسخ به این سوال که چقدر از ارتباط عاشقانه فیلم واقعی بوده و آیا حس علاقه‌مندی این زوج هنرمند سینما در طول همین کار شکل گرفته هم گفته است:«آن حس‌ها همه‌اش واقعی است. قبل از شروع فیلم برداری حس‌هایمان به هم شروع شده بود.»

بخش زیادی از رفتار حرفه‌ای این زوج، جنس انتخاب‎ها و حضورشان در سینما و همین طور تبار فرهنگی هر دویشان، آن‌ها را تبدیل به ستاره‎های هنر ایران کرده است.

1

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی؛ تفاوتی که سبب خیر شد

زوج هنرمند دیگری که به نوعی مدال زوج موفق را می‌توان به گردنشان آویخت توسط الیکا عبدالرزاقی 38 ساله و امین زندگانی 45 ساله تشکیل می‌شود؛ زوجی که به قول عبدالرزاقی تفاوت‎شان از شمال تا جنوب است ولی با گذشت نزدیک به 5 سال از زیر یک سقف رفتن، احساس خوشبختی دارند. 

عبدالرزاقی در مصاحبه‌ای گفته بود:«آشنایی‎مان به یک تله فیلم برمی گردد، در آن فیلم ما نقش زن و شوهر را بازی می کردیم. بعد از بازی در آن اثر، ارتباط خانوادگی بین ما به وجود آمد و این مراودات خانوادگی بیشتر شد، تا این که بعد از گذشت مدتی، متوجه شدیم لحظه به لحظه از لحاظ حسی به هم نزدیک تریم و مسائلی بین ما وجود دارد که باعث نزدیک شدن و کنار هم قرار گرفتن ما می‌شود، به همین خاطر وقتی بحث نامزدی ما مطرح شد، اطرافیان ما چندان تعجب نکردند و انگار منتظر چنین اتفاقی بودند. خوشبختانه خانواده‎‌های ما از این تصمیم‎مان استقبال کردند.»

2

فرهاد آئیش و مائده طهماسبی؛ عاشقانه‌ای همراه با نیروی ماورائی

65 سال از عمر فرهاد حشمتی عقدایی ملقب به «فرهاد آئیش» می‌گذرد؛ او در کنار بازیگری دستی هم بر آتش کارگردانی تئاتر و تلویزیون دارد و 4 دهه است که مائده طهماسبی (60 ساله) را به عنوان همسر برگزیده و با او زیر یک سقف زندگی می‌کند. 

آئیش درباره ازدواجش می‎گوید:«یادم می‎آید زمانی که در آمریکا تحصیل می‎کردم برای اجرای برنامه‌ای به آلمان رفتم و همان جا با مائده، همسرم آشنا شدم حدود سه سالی دورادور با هم ارتباط داشتیم تا این که یک روز ناگهان به من الهام شد که مائده می‎تواند جفت من باشد! همان موقع بود که شماره‎اش را گرفتم و گفتم:«تو جفت من هستی و می خواهم با تو ازدواج کنم.» فکرش را بکنید 5 صبح به وقت آلمان به مائده زنگ زده بودم و او از شدت تعجب فقط می‌خندید و فکر می‌کرد دارم با او شوخی می‌کنم! باید بگویم که مهریه همسرم فقط 5 سکه است!»

3

افسانه چهره آزاد و شاهرخ فروتنیان؛ عشقی که پس از 5 سال به سرانجام رسید

اوایل دهه 60 شمسی بود و تازه 15 سالگی را تجربه کرده بود که عاشق شد؛ عشقی که 5 سال مخالفت پدر را به همراه داشت و دست آخر هم این عشق بود که برنده شد. افسانه نعمت ناصر که او را با نام افسانه چهره آزاد می‌شناسیم زندگی مشترک خود با شاهرخ فروتنیان را با عشق آغاز کرد و 36 سال هم با عشق ادامه داد.

چهره آزاد نوه «رقیه چهره آزاد» از زنان پیشگام بازیگری در سینمای ایران است؛ او اکنون 55 سال دارد و به کار بازیگری مشغول است و همسرش فروتنیان نیز (61 ساله) در پیشه بازیگر، نقاش و طراح لباس و صحنه مشغول است. چهره آزاد در مصاحبه‌ای گفته است که «عدد 22 برایم جالب است، زیرا تولدم در روز 22 بهمن ماه است، روز تولد همسرم 22 تیر و روز ازدواجمان در 22 مهر است، به همین دلیل عدد 22 را دوست دارم.»

4

سحر ولدبیگی و نیما فلاح؛ آشنایی به سبک کلاسیک، عاشقی به سبک مدرن

«رستوران خانوادگی» مجموعه‌ای است که مقدمات عاشقای این زوج هنرمند را فراهم کرد. این دو در این اثر مقابل یکدیگر به ایفای نقش پرداختند و همان نقطه عطفی شد تا علاقه‌مندیشان بهم آغاز شود. ولدبیگی و فلاح به ترتیب 40 و 45 ساله هستند و 14 سال از زندگیشان می‌گذرد. 

ولدبیگی در گفت‌وگویی درباره ازدواجش گفته است:«من و نیما اصراری نداشتیم که حتما جشن عروسی برگزار کنیم، در دوران بازیگری این اتفاق به صورت نمایشی بارها برای ما افتاده بود و این موضوع دیگر جذابیتی نداشت. در مراسم عروسی به تنها کسی که خوش نمی گذرد، خود عروس و داماد است. برای همین خانواده ما هم با این خواسته کنار آمدند و با یک مهمانی بسیار ساده خانوادگی زندگی مشترکمان را آغاز کردیم.» این زوج فرزندی ندارند.

5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی