|

ترند برتر کانتر آشپزخانه در سال جدید/ کانترهایی با مواد ترکیبی خلق کنید

بخش مهمی از عملکرد و طراحی آشپزخانه شما، یافتن مواد، رنگ و طرح مناسب برای پیشخوان است که اهمیت زیادی هم دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی‌شناسی، عملکرد آشپزخانه، نگهداری و هزینه همه و همه عواملی هستند که باید در انتخاب کانتر آشپزخانه یا همان میزهای روی کابینت مورد توجه قرارگیرند. یک کانتر خوب و زیبا آشپزخانه شما را مفیدتر کرده و نگهداری آن را هم راحت‌تر می‌کند و همچنین می‌تواند به عنوان یک عنصر طراحی مهم عمل کند. درواقع کانترها چیزی نیستند که بتوان از آن چشم پوشی کرد. بخش مهمی از عملکرد و طراحی آشپزخانه شما، یافتن مواد، رنگ و طرح مناسب برای پیشخوان است که اهمیت زیادی هم دارد. در حالی که دوام یک عامل کلیدی است، شما همچنین نمی‌خواهید آشپزخانه شما قدیمی به نظر برسد. پس توجه به ترند روز به شما کمک می‌کند آشپزخانه‌ای زیبا با متد روز داشته باشید. در این مقاله به برخی از پیشخوان های آشپزخانه اشاره کردیم که در سال جدید مورد بهره قرار می‌گیرد.

7

کانترهایی که از طبیعت الهام گرفته می‌شوند 

در دنیای امروز در هر زمینه‌ای رجعتی به طبیعت صورت گرفته است و عناصر الهام گرفته شده از طبیعت در حال افزایش هستند. میزهایی با رنگ‌های گرم‌تر، آبی‌های عمیق، رنگ‌های سفالی و سنگ مرمر رنگارنگ مانند سبز زمردی یا رگه‌های بنفش عمیق بیشتر موردپسند قرار می‌گیرند. بازگشت به پوشش‌های طبیعی‌تر و بافت‌دارتر، مانند سطوح تراشیده یا چرمی نیز امسال به یک ترند تبدیل شده است. این روکش‌ها ظاهر و احساس نرم‌تری را ارائه می‌کنند و می‌توانند به هر آشپزخانه‌ای رنگ بیافزایند. از سوی دیگر، روکش‌های براق کم کم محبوبیت خود را از دست می‌دهند، زیرا نگهداری از آنها دشوار است و به راحتی اثر انگشت نشان داده می‌شود.

2

کانترهایی شبیه به کاشی‌های بین کابینت آشپزخانه

یک روندی که به نظر بسیار منطقی می‌آید استفاده از روکش‌هایی با طرح و جنس کاشی آشپزخانه است. آنها می‌توانند بسیار بادوام و مقرون به صرفه‌تر باشند. برای دیزاین کانتر به این شکل کاشی صافی را انتخاب کنید که خیلی بافت نداشته باشد و آن را با دوغاب تیره تر جفت کنید. این رویکرد به کانترها و همچنین به شما امکان می‌دهد تا در اطراف و بلوک‌های رنگی بازی کنید و طرح‌های زیبایی خلق کنید.

1

کانترهایی با مواد ترکیبی خلق کنید

یک روند جالب که شما را هیجان زده خواهد کرد استفاده از مواد مخلوط روی میز است. به عنوان مثال، جفت کردن سنگ طبیعی با چوب، یا چوب با فلزی براق مانند فولاد ضد زنگ ظاهر جالب بصری در آشپزخانه شما ایجاد می‌کند. این روند نه تنها به فضا بعد می‌افزاید، بلکه امکان سفارشی‌سازی بیشتر از نظر ترکیب رنگ و بافت را نیز فراهم می‌کند.

6

استفاده از رنگ‌ها

روزهای آشپزخانه کاملا سفید در سال جدید به پایان رسیده است. اکنون دیگر رنگ سفید در تمام سطوح آشپزخانه مد نیست و پس از سال‌ها محبوبیت این رنگ، مردم شروع به تمایل به رنگ و بافت بیشتر در خانه‌های خود کرده‌اند و این شامل میزهای آشپزخانه نیز می‌شود. یک گرانیت جسور با رنگ‌های غیر متعارف مانند سبز و آبی را تصور کنید. این رنگ‌ها می‌تواند جذابیت را به آشپزخانه شما بیاورد. در حال حاضر تمایل فزاینده‌ای به سمت انتخاب‌های رنگی جسورانه‌تر وجود دارد و صاحبان خانه‌ها طیفی از رنگ‌ها را برای جان بخشیدن به فضاهای آشپزخانه خود می‌پذیرند و این انقلابی نو است.

8

دنیای مد روز به روز دگرگون می‌شود و این دگرگونی به تک تک اجزای خانه نیز سرایت کرده است؛ اکنون دیگر جزئی‌ترین وسایل خانه و آشپزخانه را می‌توان با الهام از دنیای مد تغییر داد تا جذابیتش را بیشتر کرد. کانترهای آشپزخانه نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با روند مد، به روز شده و دگرگون می‌شوند تا علاوه بر کارایی، زیبایی را هم به نمایش بگذارند. در این راستا اما توجه به سبک دکوراسیون خانه، رنگ آن و همچنین علاقه شخصی شما بسیار اهمیت دارد.

5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی