|

بزرگترین خیانت های هالیوود که آدم میمونه چجوری تونستن اینکارو کنن / دختر به دخترو باش

خیانت میون سلبریتی ها همیشه بئوده و هست اما در این مطلب قراره خیانت هایی عجیب رو ببینیم که حتی دخت به دختر خیانت کرده و باعث جدایی شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیانت تو همه جای دنیا هست. اما خب میون یک قشر کمتر و میون یک قشر کمتر. البته که تو همه جای دنیا میون سلبریتی ها فوران میکنه که خب این به دلیل ارتباطات و البته شهرت اونهاست که از یه جایی به بعد تصمیم به چند پری میکنند! یعنی چی؟ یعنی احتمالا دیگه به نظرشون تک پری جواب نیست و وقتش شده که برن سراغ پارتنر های بعدی! مثلا تو همین سینمای خودمون دیدین؟ یهو می بینیم یه زوج که خیلیم عاشق و معشوق به نظر میومدن، از هم جدا میشن که البته آوازه خیانت در میون ما ایرانی ها به شدت کمتره چون قوانین خاص خودمون رو داریم. اما این موضوع میون هالیوودی ها به وفور دیده میشه و بی هیچ ابایی میان و مطرحش میکنن که البته باید این رو هم بگیم خیانت تو همه جای دنیا یه حرکت زشت و زننده محسوب میشه. مثل خیانت پیکه به شکیرا که خیلی هم سر و صدا داشت. 

پس قطعا خیانت حرکت جالبی نیست اما خب اونا فرقشون اینه که بدون هیچ ابایی میان و تو بوق و کرنا میگنش. احتمالا تا به اینجا براتون سوال شده که مثلا چه کسانی خیانت کردن!

بزرگترین خیانتکار ها

که خب باید بگیم دنیای هالیوود همیشه پر از خیانت بوده و هست. خیانت اعضای یه خونواده، دوستای صمیمی و یا حتی برگشت عشق های سابق قصه همیشگی صنعت پرستاره آمریکا می باشد. اما فرقی که افراد مشهور با افراد معمولی دارند اینه که خیانت برخی از این چهره ا قلب بسیاری از طرفداران رو شکوند و احساساتشون رو جریحه دار کرد. در این مطلب قراره با برخی از اونها آشنا بشیم.

بزرگترین خیانتکار ها

مثلا برد پیت و جنیفر آنیستون

داستان جنیفر و برد از اونجایی شروع شد که در اواسط دهه 90 مدیرانشون اونهارو به هم معرفی کردند. باید بگیم که این دهه طلایی‌ ترین دوران جنیفر آنیستون بود و به دلیل بازی تو سریال فرندز خب طرفدارای زیادی داشت. این زوج در سال  2000 بود که مراسمی مجلل گرفتند و ازدواج کردند و به مدت 5 سال هم در کنار یکدیگر زندگی کردند! تا در سال 2005 خیانت آقای بازیگر فاش شد. در این سال بود که فیلمبرداری فیلم "آقا و خانوم اسمیت" در حال انجام بود و خب میدونید که برد پیت با آنجلینا جولی همبازی بود و رفت جلوی دوربین. این دو چهره بعد ها اعتراف کردند که در هنگام فیلمبرداری کار عاشق هم شده بودند و همین رسوایی باعث جدایی جنیفر آنیستون از برد خان پیت شد!

بزرگترین خیانتکار ها

هرچند که جنیفر همیشه تو مصاحبه هاش الام میکرده برد رو دوست داشته از حسی که بهش داشته پشیمون نبوده. جالبه که بدونید حالا این دو چهره با هم رابطه دوستانه عمیقی دارند.

بزرگترین خیانتکار ها

یا حتی گوئینت پالترو و وینونا رایدر

جالبه که بدونید جذاب ترین دختران دهه 80 هالیوود این دو دوست صمیمی بودند.این دو چهره در خیابان ها و فرش قرمز ها کلا به همراه هم دیده میشدن و این طور که نشون میدادن جدانشدنی بودند. درست مثل فیلما همه چیز بین دو دوست خوب بود تا اینکه در دهه 90، یه شب تو خونه وینونا رایدر قراره چهار نفره بین این دو دختر همراه با مت دیمون و بن افلک گذاشته شد و گوئینت چشمش خورد به فیلم‌ نامه فیلم جنجالی اون دوران یعنی ” شکسپیر عاشق” اونهم روی میز. این در حالیست که وینونا داوطلب شده بود تا نقش اصلی رو بازی کنه و برای اون در حال آماده شدن بود، گوئینت پالترو فیلمنامه رو ازش دزدید و برای نقش اول تست داد و قبول شد. واقعا عجیبه اما او انتخاب شد و در آخر هم برنده جایزه اسکار شد. اما خب به طبع دوستی او با ویونا برای همیشه پایان یافت و تموم شد. رایدر در مصاحبه‌ هایی که داشت بیان کرد که هیچوقت او را برای این دزدی ناجورش نمیبخشه!

بزرگترین خیانتکار ها

شاید هم کایلی جنر و جوردین وودز

میدونید که کایلی جنر خواهر ناتنی خونواده کارداشیان می باشد. دوستی وودز با خونواده کارداشیان و جنر از سال 2012 بود که شروع شد، اما سرانجام هفت سال بعد یعنی در سال 2019 با رسوایی به اتمام رسید. تو اون سال خبری هم منتشر شد که جوردین با تریستان تامپسون، پدر دختر کلویی کارداشیان رابطه داشته که این موضوع باعث جدایی کلویی و تامپسون هم شد!! هرچند جوردین وود از اول هم این موضوع رو شایعه میدونست، اما بعدها اعتراف کرد بعد از مهمونی تامپسون رو بوسیده!

بزرگترین خیانتکار ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی