|

کایلی جنر دختری که یک نفر به دنیا اومد ولی تو 15 سالگی شد دو نفر / تغییراتی شگرف

کایلی جنر از دست سلبریتی های مشهوری محسوب میشه که ادعا بر نچرال بودن داشت اما به یکباره عمل های خود را فاش کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو دنیای مشهور ها و سلبریتی ها احوالات به گونه ای دیگر میگذره. مثلا شما فکر کن مجبوری، دقت کنید، مجبوووری که برای زیباتر دیده شدن و جلب نظرات و البته عقب نموندن از ترند و رقبا یکسری حرکتارو بزنی. مثلا اینکه هواداران این چهره رو میپسندن و اگر به اون چهره نرسی باید با شهرت و اونچه که به عنوان خفن بودن داری خداحافظی کنید. البته که برخی از اونا هم با خواسته خود دست به یکسری از کارها میزنند. 

یکی از چهره ای دنیای شهرت کایلی جنر می باشد. کایلی شخصیت رسانه‌ ای، بازرگان و مدل آمریکایی می باشد که سن و سالی جوان دارد و از متولدین سال 1997 میلادی است. کایلی جنر صورت و فیسی به شدت مورد پسند داره که البته در حالی که منتقدان بر این نظر هستند او انواع عملی های جراحی از فیلر لب تا لیفت باسن برزیلی رو انجام داده، خود کایلی بر اینم نظر نیست و میگه تغییراتش به خاطر آرایشه! مثلا اینکه حجیم شدن لب هاش رو به دلیل کشیدن خط لب و سبک میکاپش میدونست تا اینکه اخیرا دست به لو دادن خود زد و گفت چند سالی میشه که از فیلر لب استفاده میکنه که خب همین واکنش باعث شد تا بسیاری از کاربران و طرفدارانش فکر کنند کایلی خانوم خیلی موارد دیگه رو هم ممکنه قایم کرده باشه و نگفته.

Untitled

اما تغییرات استایل کایلی جنر از کجا شروع شد؟

کایلی در سال 2000 بود که برای اولین بار بر روی فرش قرمز ظاهر شد چرا که برای اکران فیلم پدرش اومده بود. گذشت تا اینکه در سال 2007 کایلی جنر رو در سن ده سالگی به طور جدی در برنامه تلویزیونی دیدم و با شیطنتاش آشنا شدیم، چرا که جلب توجه بسیاری داشت. 

Untitled

گذشت و گذشت تا اینکه در سال 2012 کایلی رو با کی ظاهر معمولی در مراسمات دیدم، اما این تازه آغاز استایل های او بود و بعدتر تیپش تغییر کرد  با برنزه کردن پوست و پوشیدن لباس های چرم تیره و البته کفش های پاشنه بلند، نشون داد که میخواد بزرگتر از  یک دختر 15 ساله به نظر بیاد. 

Untitled

اما تغییرات اصلی در سال 2014 بود که کایلی جنر اینبار با کوتاه کردن موهای پرپشت و بندش تا شانه، و البته دو برابر کردن حجم لباش و آرایش هایی جدید نشون داد وارد مرحله ای جدید از زندگیش شده. او در سال 2015 استایلی کاملا زنانه پیدا کرد بود و با آزمایش میکاپ های مختلف و اکستنشن های رنگی و اندامی تغییر یافته خیلی از ذهن ها رو به سمت پروتز سینه برد که آیا انجام داده یا خیر؟

Untitled

Steve_Granitz-GettyImages-164495239-682x1024

سرانجام نیز کایلی جنر در سال 2016 به عنوان ملکه مد و فشن خود را ثابت کرد. احتمالا تا به اینجا تو ذهنتون گفتین کابلی برای تغییرات ظاهریش خیلی تند روی داشته و زود شروع کرده که خب باید بگیم اگر بدونید او زیر سن بیست سالگیش تبدیل به یک تاجر بزرگ در صنعت ارایش شده، باز هم این سخن را میگویید؟

کایلی جنر و هزار خواهر برادر ناتنی! کیم کارداشیان خواهر اوست؟

اگر بخوایم بیشتر در رابطه با کایلی جنر بدونیم باید بگیم که او از سمت مادر سه خواهر ناتنی به نام های کورتنی کارداشیان، کیم کارداشیان و کلویی کارداشیان و البته برادری به نام راب کارداشیان دارد.

از طرفی هم از سمت پدرش سه برادر ناتی به نام های برودی جنر، براندون جنر و برت جنر و یک خواهر ناتنی به نام کیسی جنر داره. جالبه نه؟ 

ac-image-3x1670927975fk

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی