|

خاله ی سه در چهار شرعاً و عرفاً مرد شد؛ آقا مازیار حالا منتظر چراغ سبز ارشاد!

مازیار لرستانی

مازیار لرستانی جشن هویت جدید خود با تولدش را یک جا برگزار کرد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مازیار لرستانی به بهانه ی تولد 57 سالگی اش در حساب اینستاگرامی خود خبر از شناسنامه دار شدنش اینبار به عنوان یک مرد را داد. لرستانی در این خبر نه تنها از نزدیکانش بلکه تمام افرادی که در مسیر او موانعی را ایجاد کرده بودند نیز تشکر کرد و راهی که از آن گذر کرده و همچنان در پیش دارد را مسیر رشد و تعالی خود دانست. وی ادامه داد که  اکنون دنیای مرد بودن را تجربه می کند و پس از این، سفر بزرگ جوانمردی را نیز در پیش خواهد گرفت.

مازیار لرستانی که به گفته خودش اکنون از زندان تن آزاد شده است امید به این دارد که پس از تایید هویتش مسیر هنری هموارتری  داشته باشد. او خاطر نشان کرد که وزارت ارشاد نوید باز شدن مسیر او در جهت ادامه فعالیت هنری، اینبار با هویت جدیدش را داده است. او که بهار امسال را نشانی از باز شدن راه رشدش دانست، برای مخاطبینش نیز مسیری پر از پیشرفت را آرزو کرد.

از کلمات مازیار لرستانی در این ویدئو که گذر کنیم، درخشش نور شادی در چشمانش، نشان از رهایی او بعد از انتظاری طولانی بود.. انتظاری که شاید بسیاری از افراد جامعه با شرایط مازیار لرستانی را در حبسی دشوار گرفتار کرده باشد. چرا که از پس زده شدن اینگونه افراد توسط اجتماع گرفته تا حتی تلخی در میان گذاشتن آسیب هایی که گاهی از جانب خانواده هم به آنها روا می شود، مسیرشان را بیش از پیش دشوار کرده و آنها را در این زندان هویتی تنها و بی پشتیبان می سازد.

با این  حال خبر شناسنامه دار شدن مازیار لرستانی پس از 57 سال، نور امید را در دل این افراد زنده ساخته و می تواند انگیزه ی روشنی برای پایداری آنها باشد. کما اینکه هویت جدید لرستانی قانونی است و رسیدن به آن برای افرادی که در ایران با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند نشدنی نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی