|

(عکس) ماجرای طلاق آرام جعفری بازیگر سینما و تلویزیون

آرام جعفری متولد بیست و دوم بهمن ماه سال پنجاه و نه در تهران، هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است که اخیرا از همسرش طلاق گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

آرام جعفری اخیرا گفته است : "تمام عزیزان و دوستان آشنایانی که واقعا از کنجکاوی به معرض جنون رسیدن خواستم اطلاع بدم اینجانب آرام جعفری در حال حاضر متاهل نیستم و لطفا بس کنید قضاوت رو زندگی جاریست."

آرام جعفری با نقش آفرینی در سریال زیر آسمان شهر به کارگردانی مهران غفوریان به شهرت رسید و سپس در مجموعه های تلویزیونی حضور یافت.

آرام جعفری طلاق

آرام جعفری و همسر سابقش

حضور پرکار آرام جعفری در اینستاگرام

آرام جعفری از هنرپیشه های فعال تلویزیون در اینستاگرام است و تا کنون بیش از ۵۰۰ عکس از سبک زندگی و ایرانگردی ها و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که بازی کرده به اشتراک گذاشته و قریب به نیم میلیون دنبال کننده دارد.

استوری های آرام جعفری در اینستاگرامش، به مسائل مختلف فرهنگی و هنری اشاره دارد. بهنوش بختیاری و پرستو صالحی و برخی از سلبریتی های سینما و تلویزیون از فالوئرهای آرام جعفری هستند. او نیز ۶۲۰ صفحه را دنبال می کند. اینستاگرام آرام جعفری در نشانی: @ aramjafari_official در دسترس است.

آرام جعفری در اینستاگرامش، به کلینیک های پوست و مو و مزون های لاکچری مناطق بالا شهر تهران می رود و به تبلیغ آن ها میپردازد. موضوعی که معمولا با لایک و کامنت های دوستش لیلا بلوکات، از دیگر هنرپیشه های سینما و تلویزیون نیز همراه شده است.

(عکس) ماجرای طلاق آرام جعفری بازیگر سینما و تلویزیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی