|

پارتی شبانه و عشق بازی "ندا یاسی" در ماشین دروغ بزرگش را برملا کرد!

neda yasee shayanews

ندا یاسی شاخ اینستاگرامی که با انتشار تصاویر و فیلم های مستهجن به فالوورهای زیادی دست یافته اخیرا ادعا کرده که فوت شده است !

لینک کوتاه کپی شد

به دنبال انتشار خبر مبنی بر فوت ندا یاسی سرویس اینستاگرام چند وقتی حساب او را به حالت یادبود درآورد. این اینفلوئنسر اینستایی بعد از نقل مکان از کانادا به ترکیه حدود یک ماهی می شود که هیچ گونه فعالیتی در صفحاتش نداشته است به همین دلیل کاربران دنبال کننده او گمانه زنی هایی کرده اند که امکان دارد او فوت کرده باشد. 

ندا یاسی شایانیوز

همه چیز طبق برنامه ریزی ندا یاسی پیشرفت تا اینکه نتوانست جلوی خودش را بگیرد و در یک پارتی شبانه در ترکیه شرکت کرد و بالاخره مشخص شد که او زنده است و این مدت به مردم دروغ گفته است. و بعد از آن که لو رفت که زنده است طی یه اقدام از قبل مشخص شده و فریبکارانه ترتیبی داد تا دوستانش به همراه پلیس به محل زندگی او بروند و او را نجات دهند !

ندا یاسی چطور سر اینستاگرام را هم کلاه گذاشت؟

او برای اینکه بتواند مردم را فریب بدهد مدارک جعلی فوت خود را به اینستاگرام فرستاده بوده و حالا احتمالا به اینستاگرام می گوید که اشتباه شده است. ندا یاسی یکی از چهره های جنجالی اینستاگرام است که رفتار او بسیار ناشایست است و جزو کثیف ترین چهره های اینسناگرامی ست که برای به دست آوردن فالوور بیشتر هرکاری می کند. این چهره اینستاگرامی با دعوت چهره های جنجالی و سوالات بعضا غیر اخلاقی بازدید کنندگان زیادی پیدا کرد. او گاهی در لایوها رفتارهای غیر اخلاقی و حرف های رکیک می زد و حواشی بسیاری داشت. اطلاعات دقیق از خود نداده اما به نظر می رسد حدود 35 سال سن داشته باشد و چند سالی می شود از کشور مهاجرت کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    برین بمیرین

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا کسی هم باور کرده بود ، اینا اینقد دروغگو هستن که هیچ وقت هیچ شخصی بعید می‌دونم حرفهای اینا رو باور کنه با دروغ فقط به دنبال منفعت طلبی و فالوورو پول دراوردنن

  • انوشیروان ارسالی در

    این دلقک خانواده ش عرب و افغان هستن که متاسفانه مهاجرین به ایران بودن بعد از رفتنشون به ترکیه این تلخک روان پریش به کشور دیگه ای مهاجرت میکنه شدیدا به بیماری افسردگی مبتلاست و بعد از اینکه بدلیل فساد اخلاقی شوهرش طلاقش رو داد دیگه شد هرجایی شوهرش افغانیه و فهمید که دوست پسر ایرانی گرفته به پسر ایرانیه گفته بود ایرانی و مجرد هستم،به مستنداتش مراجعه کنید شوهرش توی اینستا و یوتیوب تمام فیلمهاشونو منتشر کرده که این خانوم در زمان زناشویی هرزگی و کثافتکاری میکرده و بین پسران ایرانی دست به دست می‌شده شوهر بدبختش بعد از طلاق به مزارشریف بر میگرده که اونم به بیماری اعصاب و افسردگی مبتلا میشه خانواده ی ندایاسی با کلی تهدید و آزار اذیت شوهره رو فراری میدن دهنش بسته بشه خودشونم به ترکیه مهاجرت میکنن اما شوهرش ساکت نشسته

  • ناشناس ارسالی در

    چه آدمای بیکاری که دنبال اینو میگیرن ببین زنده اس یامرده

  • نسل سوخته ارسالی در

    این چیزا شده واسه مردم سرگرمی ما چقد بدبختیم 40 سال گذشتمونو ک می‌بینیم افسوس میخوریم همچی برعکسه

  • ناشناس ارسالی در

    خاک تو سر شما که ندا یاسی شده براتون سوژه!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها