|

بازی کثیف و جدید ندا یاسی برای جذب فالور؛ خانواده اش او را کشتند؟

neda yasi shayanews

چند روزی می شود که خبر فوت ندا یاسی در فضای مجازی در حال انتشار است اما هنوز مشخص نیست که این هم یک بازی اینستاگرامی است یا خیر.

لینک کوتاه کپی شد
2

ندایاسی دختر مجرد ایرانی، افغان است که سال هاست در کانادا زندگی می کند و چند وقتی می شود که به ترکیه آمده است. ندا یاسی در اینستاگرام دو صفحه شخصی دارد که قسمت زیادی از درآمدش هم از طریق همین حساب ها بوده است.

به گزارش «شایانیوز» به دنبال انتشار خبر مبنی بر فوت ندا یاسی سرویس اینستاگرام چند وقتی حساب او را به حالت یادبود درآورد. این اینفلوئنسر اینستایی بعد از نقل مکان از کانادا به ترکیه حدود یک ماهی می شود که هیچ گونه فعالیتی در صفحاتش نداشته است به همین دلیل کاربران دنبال کننده او گمانه زنی هایی کرده اند که امکان دارد او فوت کرده باشد. 

717541274_640

به گفته بعضی از کاربران، اینستاگرام به دلیل این حواشی که برای فوت او ایجاد شده بود صفحه اش را به حالت یادبود درآورد. اما این فرضیه به احتمال زیاد وجود ندارد. زیرا این سرویس تا از چیزی اطمینان حاصل نکن گزینه یادبود را برای اشخاص نمی گذارد. اما بعد از مدتی اینستاگرام یادبود را هم از روی صفحه ندا برداشت اما همچنان خبری از او نیست.

Untitled

Untitled

صحت خبر فوت ندا یاسی هنوز به طور رسمی تایید نشده اما برخی می گویند فردی به نام امیر عباسی که خود را پسرخاله ندا یاسی معرفی کرده در صفحه خود فوت این شاخ اینستایی را اعلام کرده است. اما از آن طرف هم ادمین پیج ندا یاسی این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد ندا در بیمارستان است و حال وخیمی دارد.

به گفته برخی کاربران او خودکشی کرده است برخی دیگر نیز بر این باورند که او توسط خانواده اش پس از نقل مکان به ترکیه کشته شده است اما هیچ یک از این ها تا به حال تایید یا رد نشده است. عده ای هم می گویند او نیز وارد بازی های کثیف اینستاگرامی برای جذب فالوور شده است و این کار تنها برای افزایش دنبال کننده است. با توجه به سوابقی که از شاخ های اینستاگرامی دیده شده است این گمانه زنی نیز بعید نیست!

nedayasee2_1617557500

Screen-Shot-2020-05-04-at-4.12.32-PM

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    مردکه مرد چکارش کنیم. میخواهی اعلامیه براش بدهیم که مردم عزاداری کنندبراش. یکی کم بشه مگر بجایی برمیخوره. اون احتمالٱ توترکیه مثل همه که رفتن شده ماساژور

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها