|

مراسم خاکسپاری عجیب همسر نسیم ادبی با موسیقی و کف زدن!

پیکر ابراهیم اثباتی، هنرمند موسیقی کشورمان در مقبره خانوادگی‌اش در شهریار به خاک سپرده شد.

لینک کوتاه کپی شد

مراسم خاکسپاری ابراهیم اثباتی همسر نسیم ادبی بازیگر زن ایرانی به شیوه عجیبی برگزار شد که واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت.

ابراهیم اثباتی موسیقیدان، رئیس هیأت مدیره انجمن موسیقی خانه تئاتر و همسر نسیم ادبی، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما بعد از مدت ها مبارزه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. ابراهیم اثباتی نوازنده تنبور، دیوان و آهنگساز،  در سال ۱۳۵۰ متولد شده است.

ابراهیم اثباتی که بود و چگونه درگذشت؟

ابراهیم اثباتی آهنگساز و نوازنده تنبور ـ بعد از یک دوره مبارزه با بیماری شامگاه پنجشنبه دوم بهمن ماه در سن ۴۹ سالگی از دنیا رفت.

این هنرمند، موسیقی را از سال ۱۳۶۴ با ساز تنبور آغاز کرد و از رهنمودهای استاد سید خلیل عالی نژاد بهره‌ برد.

او در این مسیر به فراگیری سازهای دیگر همچون سه تار، تار، عود، دیوان و دف پرداخت و همچنین از یادگیری و پژوهش در زمینه تئوری موسیقی و آهنگسازی دریغ نکرد.

اثباتی تا سال ۱۳۹۲ قریب به ۴۳ موسیقی تئاتر و چندین موسیقی فیلم ساخت.

او در سال ۱۳۸۰ با جمعی از هنرمندان و نوازندگان به تاسیس گروه وصل صوفیان اقدام کرد که حاصل آن اجرای کنسرت‌ در داخل و خارج از کشور بوده است. عمده آثار این هنرمند در حوزه هنرهای نمایشی بود.

این هنرمند که همسر نسیم ادبی ـ بازیگر ـ بود، در طول سال‌های فعالیت خود برای نمایش‌های بسیاری موسیقی ساخت و با هنرمندانی همچون پری صابری، حسین پاکدل، بهروز غریب‌پور، حسین کیانی، سهراب سلیمی، حسین فرخی، بابک محمدی، حمیدرضا آذرنگ، جهانبخش سلطانی و ... همکاری کرد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها