|

نقل و انتقالات پرسپولیس؛ این سپاهانی جانشین مغانلو می شود؟

کی‌روش استنلی

شنیده شده که کی‌روش با پایین آوردن رقم قراردادش در آستانه پرسپولیسی شدن است تا به نوعی سرخ‌ها، مغانلو را به سپاهان داده و کی روش را بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

با وجود اینکه خرید کیروش استنلی مهاجم برزیلی سابق تیم‌های ذوب آهن و سپاهان توسط پرسپولیس منتفی شده بود اما شنیده می‌شود این بازیکن با پایین آوردن رقم قرارداد خود در آستانه پرسپولیسی شدن است تا به نوعی سرخ‌ها، مغانلو را به سپاهان داده و کی روش را بگیرند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، این مهاجم برزیلی در اولین فصل حضورش در سپاهان عملکرد بی نظیری داشت و حتی توانست آقای گل هم شود اما در دو فصل بعد کم کم افت کرد و در فصل قبل هم تنها یک گل به ثمر رساند.

این مهاجم برزیلی توسط ذوب آهن جذب شد و در این تیم در ۲۱ بازی ۹ گل به ثمر رساند، او سپس برای سه فصل به سپاهان رفت که در فصل اول حضورش دراین تیم در ۲۶ بازی ۱۶ گل زد، در فصل دوم در ۲۵ بازی ۷ گل به ثمر رساند و در سومین فصل حضورش در ۱۷ بازی تنها یک گل زد و به خاطر همین عملکرد بد در فصل گذشته بود که جذب او توسط باشگاه پرسپولیس از سوی هواداران مورد انتقاد قرار گرفت.

کی روش روی هم رفته ۸۹ بازی در لیگ برتر ایران داشته و ۳۳ گل به ثمر سانده که آمار بدی نیست. این بازیکن در ۸۹ بازی خود ۵ بار موفق شده پنالتی بگیرد و ۹ پاس گل هم داده است. باید دید با این آمار در نهایت راهی قهرمان پنج دوره لیگ برتر می‌شود یا خیر. شاید فدراسیون مجوز حضور او در پرسپولیس را صادر کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها