|

سردار آزمون گزینه جانشین هری کین در تاتنهام ؟

سردار آزمون

سردار آزمون در مصاحبه‌ای که به تازگی داشته، اعلام کرده که به جز این سه تیم که نامشان در رسانه‌ها مطرح شده بود، تاتنهام هم دنبال او بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

سردار آزمون ستاره تیم ملی که در نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه لیون، رم و لورکوزن پیشنهاد جدی داشت، نهایتا در زنیت ماندنی شد تا در پایان قراردادش با تیم روسی، به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال، سردار آزمون در مصاحبه‌ای که به تازگی داشته، اعلام کرده که به جز این سه تیم که نامشان در رسانه‌ها مطرح شده بود، تاتنهام هم دنبال او بوده اما با توجه به اینکه این بازیکن با زنیت قرارداد دارد، باشگاه روسی باید با جدایی او موافقت کند که این اتفاق رخ نداد.

این اولین باری است که نام تاتنهام به عنوان مشتری آزمون مطرح شده و پیش از این گفته می‌شد که باشگاه سرشناس انگلیسی به دنبال جذب مهدی طارمی بوده است. این وسط واکنش سایت football.london به صحبتهای سردار آزمون هم جالب است و این سایت نوشته در شرایطی که حتی در بازار شایعات هم این بازیکن ایرانی به تاتنهام لینک نشده بود، او درباره پیشنهاد تیم انگلیسی خبر داده و به نظر می‌رسد که باشگاه تاتنهام به آزمون به عنوان جانشین هری کین نظر داشت منتهی به گفته بازیکن ایرانی، زنیت تمام پیشنهادهای رسیده برای این بازیکن را رد کرد و البته با توجه به اینکه هری کین تصمیم گرفت در تاتنهام به فوتبالش ادامه دهد، باشگاه انگلیسی، چندان از تصمیم زنیت درباره آزمون ناراحت نشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها