|

۹ مهر؛ روز سرنوشت ساز برای پرسپولیس

بازی پرسپولیس – النصر

دادگاه عالی ورزش بعد از استماع شکایت و دفاعیات دو باشگاه النصر و پرسپولیس قرار است روز ۹ مهر رای نهایی اش درباره این پرونده را اعلام کند.

لینک کوتاه کپی شد

پرونده بازی پرسپولیس – النصر در لیگ قهرمانان آسیا برای تیم سعودی تمام شدنی نیست؛ آن‌ها بعد از اینکه مقابل پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا شکست خوردند خیلی سریع از پرسپولیسی‌ها شکایت کرده و مدعی بودند تیم ایرانی با بازیکنان غیرقانونی مقابل النصر بازی کرده است.

به گزارش «شایانیوز»، ادعای النصر بعد از شکایت به AFC رد و حق به باشگاه پرسپولیس داده شد، با این حال، النصر بیخیال نشده و نه تنها از باشگاه پرسپولیس بلکه این بار از AFC هم به دادگاه عالی ورزش شکایت کرده است. آن‌ها با استخدام وکلای مطرح دنیای فوتبال سعی در برنده شدن در این پرونده دارند. دادگاه عالی ورزش هم حالا بعد از استماع شکایت و دفاعیات دو باشگاه النصر و پرسپولیس قرار است روز ۹ مهر رای نهایی اش درباره این پرونده را اعلام کند.

آنطور که رسانه‌های عربستانی گزارش داده اند وکلای باشگاه النصر خیلی خوب کار کرده و احتمالا برنده این پرونده خواهند بود. مسئولان حقوقی باشگاه پرسپولیس هم ادعا دارند دفاعیات مناسبی صورت گرفته و حالا فقط رای نهایی دادگاه عالی ورزش مانده که قرار است مهرماه اعلام شود. شایعه شده اگر رای به نفع النصر صادر شود هم پرسپولیس و هم کنفدراسیون فوتبال آسیا باید مبلغ هنگفتی به عنوان جریمه به باشگاه النصر بپردازند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها