|

واکنش عجیب ارسلان مطهری بعد از تمدید با استقلال!

Amir Arsalan Motahari shayanews

ارسلان مطهری در حالیکه انگشت جوهری شده اش را به خبرنگاران نشان می داد، پاسخ داد: تمدید کردم! مرسی. موفق باشید.

لینک کوتاه کپی شد

ارسلان مطهری مهاجم استقلال که امروز قراردادش را با آبی پوشان تمدید کرد، معتقد است که کش و قوس خاصی در جریان تمدید او رخ نداده است!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه، ارسلان مطهری مهاجم استقلال که در چند دور مذاکرات گذشته اش با مدیران استقلال به توافق نرسیده بود، امروز در ساختمان باشگاه حضور پیدا کرد و پس از توافق با مسئولین این تیم، قراردادش را به مدت ۲ فصل دیگر با آبی پوشان تمدید کرد.

مطهری که حتی بنا به گفته احمد مددی شانس کمی برای تمدید با استقلال داشت، پس از اینکه از مواضع قبلی خود کوتاه آمد، در مذاکراتش با مدیران این باشگاه به توافق نهایی رسید. البته این بازیکن پس از خروج از ساختمان باشگاه، صحبت های خیلی کوتاهی را با اصحاب رسانه انجام داد.

مهاجم استقلال در مورد اینکه او پس از کش و قوس فراوان قراردادش را تمدید کرده است، پاسخ داد: کش و قوس خاصی نبود. چون من اصلا نه مبلغی (به باشگاه) داده بودم و نه هیچی. خدا را شکر امضا کردم، تمام شد و رفت.

او در مورد اینکه مدیران استقلال قبلا اعلام کرده اند مطهری در لیست تمدیدی ها نیست و پس از ۲ بار مذاکره قرارداد او تمدید نشد ولی سرانجام قرارداد او تمدید شده است، در حالیکه انگشت جوهری شده اش را به خبرنگاران نشان می داد، پاسخ داد: تمدید کردم! مرسی. موفق باشید.

مطهری پس از این صحبت ها جمع خبرنگاران را ترک کرد و از ساختمان باشگاه استقلال نیز خارج شد. او به ادامه سوالات خبرنگاران پاسخ نداد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها