|

کدام بازیکن ارزانترین قرارداد پرسپولیس را دارد؟

مبلغ قرارداد حامد پاکدل بازیکن جدید پرسپولیس از خیلی از بازیکنان فعلی تیم و خیلی از بازیکنان تیم‌های مطرح لیگ برتر کمتر است.

لینک کوتاه کپی شد

حامد پاکدل هوادار پرسپولیس بوده و این را در مذاکراتش ثابت کرد، چرا که بدون چک و چانه مرسوم، خیلی زود با باشگاه به توافق رسید حامد پاکدل فصل گذشته در تیم آلومینیوم اراک توپ می‌زد و با پیشنهاد این تیم هم مواجه شد اما ترجیح داد به تیم محبوب خودش پرسپولیس برود.

به گزارش «شایانیوز»، تیم فولاد خوزستان نیز با اصرار عبدالله ویسی پیشنهاد بسیار خوبی به حامد پاکدل داده بود که ظاهرا ۴ برابر رقم قراردادش با پرسپولیس بوده است اما این بازیکن زیر بار نرفته است. مهاجم لرستانی جدید پرسپولیس با وجود آن که می‌دانست شاید این تیم با گزینه‌های دیگری به توافق برسد اما صبوری به خرج داد تا بالاخره یحیی گل محمدی راضی به عقد قرارداد با او شد.

شاید پرسش اصلی این باشد که رقم دقیق قرارداد حامد پاکدل با پرسپولیس چقدر است؟ جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید قرارداد حامد پاکدل با پرسپولیس زیر ۲ میلیارد تومان است که او را یکی از ارزان‌ترین بازیکنان این تیم می‌کند.

او خودش هم در این رابطه گفته است: «واقعیت این است که من پرسپولیس را با دلم انتخاب کردم. پیشنهادات سرسام‌آور زیادی بود که می‌توانستند نظر یک بازیکن فوتبال را عوض کنند. اما خداراشکر تیمم را با دلم انتخاب کردم و به این افتخار می‌کنم. امیدوارم این را در آینده برای پرسپولیس به نمایش بگذارم.»

منظور حامد پاکدل پیشنهاد فولاد خوزستان بود که از لحاظ مالی ظاهرا قابل قیاس با پرسپولیس نبوده است اما این مهاجم در نهایت پرسپولیس را انتخاب کرد.

البته به نظر می‌رسد حامد پاکدل کار سختی برای بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس داشته باشد و او باید از نیمکت‌نشینی شروع کند. مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر دو رقیب حامد پاکدل در کنار وحید امیری و امید عالیشاه به شمار می‌روند که فصل گذشته این دومی در خط حمله بازی کرد.

این درحالیست که گفته می‌شود یحیی گل محمدی هنوز دنبال خرید یک مهاجم خارجی است و از فدراسیون هم خواسته است به پرسپولیس در این راستا کمک کند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها