|

مطهری آبی پوش می ماند؟

ارسلان مطهری

باید دید در نهایت مطهری که در کنار مهدی قایدی زوج خط حمله استقلال در لیگ بیستم بود، در این تیم ماندنی می‌شود؟

لینک کوتاه کپی شد

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال چند روز قبل در مصاحبه‌ای اعلام کرد که سه بازیکن این تیم یعنی فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و داریوش شجاعیان در لیست تمدیدی‌های فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برای بیست و یکمین دوره از مسابقات لیگ برتر نیستند و قرارداد مسعود ریگی هم به دلیل رقم درخواستی بالای این بازیکن تمدید نخواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، پس از انتشار صحبت‌های مددی در رسانه‌ها، فرشید اسماعیلی نخستین بازیکنی بود که واکشن تندی به این مهم داشت و مدعی شد مددی قصد دارد با دروغ او را مقابل هواداران قرار دهد. مسعود ریگی هم پس از اسماعیلی، در پستی اینستاگرامی نوشت که هرگز رقم درخواستی بالایی از استقلال نداشته بلکه خواستار احترام بیشتر بوده است. او که یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل گذشته بود پس از این اتفاق راهی اصفهان شد و در نهایت با عقد قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست تا شاگرد محرم نویدکیا در این تیم شود.

با جدایی قطعی ریگی، گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص دیگر نفراتی که در لیست تمدید استقلال برای لیگ آینده نبودند مطرح می‌شود. گفته می‌شود فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان دو بازیکنی هستند که مورد توجه تیم گل‌گهر قرار گرفته‌اند و احتمال اینکه برای فصل آتی شاگرد امیر قلعه‌نویی در این تیم شوند زیاد است. البته فرشید اسماعیلی این روزها برای همراهی تیم ملی در دو دیدار حساسش مقابل سوریه و عراق در اردوی تیم ملی حاضر است و احتمال دارد تعیین تیم جدیدش برای فصل آتی به زمانی پس از اتمام این اردو موکول شود.

ارسلان مطهری مهاجم استقلال نیز چهارمین بازیکنی است که وضعیت تمدید قراردادش با استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در شرایطی که احمد مددی مدیرعامل استقلال چند روز قبل گفته بود که مطهری در لیست مجیدی برای تمدید قراردادش با استقلال نیست، امروز رئیس هیات مدیره این باشگاه گفت: «قرارداد مطهری را هنوز تمدید نکرده‌ایم» که همین مهم شائبه احتمال تمدید قرارداد و حضور او در استقلال را به وجود آورد. باید دید در نهایت مطهری که در کنار مهدی قایدی زوج خط حمله استقلال در لیگ بیستم بود، در این تیم ماندنی می‌شود یا او هم مانند سه بازیکن دیگر فصل آتی را با پیراهن تیمی جز استقلال تجربه خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها