|

چه کسی جایگزین ریگی در استقلال می شود؟

مسعود ریگی

به نظر مجیدی پیش بینی جدایی ریگی را کرده بود و به همین خاطر زبیر نیک نفس را جذب کرد اما آیا استقلال نیاز به جذب جایگزین ریگی دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

داشتن یک هافبک دفاعی یکی از اصلی ترین فاکتورها برای هر تیمی است. استقلال در سال های اخیر همواره در این پست بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داشته است از امید ابراهیمی گرفته تا علی کریمی و اخیرا هم مسعود ریگی اما حضور این بازیکنان بنا به دلایلی طولانی مدت نبوده است و این بار ریگی که حسابی در ترکیب آبی پوشان جا افتاده بود تیم را ترک کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا، بعضی از تیم ها ترجیح می دهند که از دو هافبک دفاعی در ترکیب تیم خود بهره گیرند با این تفاوت که یکی از آنها میل به تهاجم بیشتری داشته باشد مثل پرسپولیس که کامیابی نیا و نوراللهی را همزمان استفاده می کرد و حتی بااین وجود سرلک را هم جذب کرد تا گل محمدی به دو بازیکن دیگر خود بیشتر استراحت دهد.

به نظر می رسد که فرهاد مجیدی پیش بینی جدایی ریگی را کرده بود و به همین خاطر زبیر نیک نفس را جذب کرد اما آیا استقلال نیاز به جذب جایگزین ریگی دارد؟ قطعا بله. آبی پوشان هم باید در لیگ قهرمانان آسیا و هم لیگ برتر به میدان روند و باید یک هافبک دفاعی دیگر را جذب کنند. در دسترس ترین گزینه در شرایط کنونی روزبه چشمی است که با هیچ تیمی قرارداد ندارد و بازیکن آزاد است.

پست تخصصی چشمی هافبک دفاعی است و توانایی بازی در خط دفاعی را هم دارد. با آمدن این بازیکن و حضور او در کنار زبیر نیک نفس و البته رضاوند خط میانی استقلال قدرتمندتر از قبل خواهد شد البته فرشید اسماعیلی هم توان بازی کردن در این پست را دارد اما ظاهرا او در فهرست مجیدی برای فصل بعد نیست مگر اینکه جدایی ریگی معادلات مجیدی را برهم زده باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها