|

یک خرید جنجالی دیگر برای تیم محرم؛ ریگی هم از قطار استقلال پیاده شد

مسعود ریگی

مسعود ریگی هافبک جدا شده استقلال با مدیران سپاهان به توافق رسید و با قراردادی 2 ساله به اصفهان کوچ کرد.

لینک کوتاه کپی شد

روز گذشته بود که احمد مددی در برنامه ورزش و مردم از جدایی مسعود ریگی خبر داد، ولی این بازیکن از همان روز ابتدایی که لیگ تمام شد، مورد توجه کادر فنی سپاهان قرار داشت و با توجه به اینکه قراردادش با استقلال به اتمام رسیده بود، خیلی زود مذاکرات برای جذب او آغاز شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، البته در ادامه شرایط برای جذب این هافبک دشوار شد و کادر فنی سپاهان نام گزینه های دیگری نظیر آبشک و اسدی را نیز برای جذب در اختیار مدیران باشگاه قرار دادند ولی در نهایت شرایط به سمتی پیش رفت که با توجه به مذاکرات استقلال و ریگی، این گزینه بار دیگر به باشگاه سپاهان نزدیک و نزدیک تر شد.

سرانجام این بازیکن شیرازی که متولد سال 1369 در شیراز است و سابقه حضور در فجرشهیدسپاسی شیراز، بادران، پدیده و استقلال را در کارنامه دارد، با مدیران سپاهان به توافق رسید و با قراردادی 2 ساله به اصفهان کوچ کرد.

خداحافظی ریگی از استقلال بعد از صحبت های مددی

ریگی که روز گذشته پس از صحبت‌های احمد مددی دلخوری خود را بابت حرف های او در مورد تقاضای مبلغ زیاد برای تمدید قرارداد با استقلال با انتشار یک استوری ابراز کرده بود، چند ساعت بعدتر هم پستی خداحافظی برای هواداران تیم آبی پایتخت روی صفحه شخصی خود قرار داد تا همگان در انتظار پیوستن او به سپاهان باشند.

ریگی با توجه به قدرت بازیسازی و جنگندگی‌ای که دارد، به احتمال فراوان در سیستم 3-3-4 طلایی پوشان اصفهانی در پست 6 یا همان هافبک دفاعی بازی خواهد کرد؛ بازیکنی که پشت 2 هافبک تهاجمی تیم بازی خواهد کرد و ظیفه بازیسازی و ایجاد ارتباط میان مدافعین، هافبک‌ها و مهاجمین تیم را برعهده خواهد داشت و به نظر می‎رسد با توجه به شیوه بازی‌ای که او دارد، تیم محرم نویدکیا نسبت به فصل گذشته شرایط و هماهنگی بهتری در میانه زمین داشته باشد.

گفتنی است سال گذشته محمد کریمی بیشتر در این پست بازی می‌کرد که با توجه به ظرافتی که سبک بازی این بازیکن بابلی دارد، در نبردهای تن به تن خیلی موفق نبود. احتمالا کریمی در این فصل یک خط جلوتر می رود تا نامزد حضور در پست هافبک تهاجمی باشد، شاید هم شاهد سیستم جدیدی باشیم و طلایی پوشان با 2 هافبک دفاعی بازی کنند که در این صورت شاهد ترکیب بسیار خوبی از محمد کریمی و مسعود ریگی خواهیم بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها