|

ساسی مانکن به کمک استقلال آمد؛ پیام های ساسی به فرهاد و فرزاد مجیدی

ساسی مانکن

ساسی مانکن هم وارد نقل و انتقالات فوتبال ایران شده و به نظر کار این آشفته بازار دیگر از طنز گذشته، باید به حال این روزها گریه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در چند پنجره نقل و انتقالات اخیر، هر بار شاهد اتفاقات عجیبی بودیم. بازیکنانی که صبح به پرسپولیس یا استقلال لینک می شدند و شب با باشگاه رقیب امضا می کردند، مطرح شدن انتقالاتی که با عقل جور در نمی آید آن هم تنها برای بالا بردن قیمت، رژه دلال ها در ساختمان باشگاه های بزرگ فوتبال کشورمان و ظهور افرادی با ادعای کمک به باشگاه برای مطرح کردن نام خود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری، ساسی مانکن که در گذشته خواننده زیر زمینی در ایران بود و حالا در امریکا اقامت دارد، مدعی شده پول انتقال دژاگه به استقلال را تمام و کمال می پردازد. ساسی مانکن در استوری های اینستاگرام خود نوشت:

پول قرارداد یک ساله اشکان دژاگه را تمام و کمال پرداخت می کنم، برای یک فصل، به هر قیمتی که باشد. فقط شماره حساب بدهید، کادوی من به استقلال.

این خواننده که اخیرا با حضور یک چهره مبتذل در ویدیو ترانه اش جنجال ساز شده بود، در استوری بعدی اسکرین شات پیامش به فرزاد مجیدی را منتشر کرد:

 فرزاد جان من اشکان دژاگه را به باشگاه هدیه می دهم، اگر شما موافق باشید. تمام پول قرارداش را هم خودم می دهم.

عجیب تر از آن مدل صحبت کردن و ادبیات این خواننده است که گویی اشکان دژاگه یک عروسک تحت مالکیت اوست که این بازیکن را به استقلال هدیه بدهد!

حالا ساسی مانکن هم وارد نقل و انتقالات فوتبال ایران شده و به نظر کار این آشفته بازار دیگر از طنز گذشته، باید به حال این روزها گریه کرد.

photo_2021-08-28_14-09-08

photo_2021-08-28_14-09-22

photo_2021-08-28_14-11-46

photo_2021-08-28_14-12-02

photo_2021-08-28_14-12-16

photo_2021-08-28_14-12-28

سالها پیش امیرحسین مقصودلو یکی دیگر از خواننده های زیرزمینی ایران با حضور در تمرین پرسپولیس، مدعی شده بود می خواهد در این تیم تست بدهد و وارد فوتبال حرفه ای شود. تتلو بعد از شرکت در تمرین پرسپولیس به هوای دوستی با پیام صادقیان، مدتی هم مدعی حضور در استقلال و پوشیدن پیراهن شماره 7 این تیم بود و با بازی با اسم استقلال و پرسپولیس، مدتی در رسانه های ورزشی سوژه بود تا این که علیرضا منصوریان سرمربی وقت نفت تهران که پیام صادقیان را به خدمت گرفته بود، دوستی با «تتل، متل» را برای پیام ممنوع کرد (منصوریان: به پیام گفتم دور تتل، متل را خط بکش) و تتلو از فوتبال دور شد و حالا باید دید چه کسی ساسی مانکن را از فوتبال دور می کند؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها