|

مجیدی این 2 بازیکن را نمی خواهد

فرهاد مجیدی

سرمربی استقلال در مورد قاسمی نژاد و دژاگه گفت: هر دو بازیکنان بسیار خوبی هستند اما در لیست من نیستند.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی در حاشیه اولین تمرین استقلال در فصل جدید در مورد ناهماهنگی بین او و مددی گفت: باید بگویم که من از مددی و ملکیان تشکر می‌کنم که برای جذب بازیکنان نهایت همکاری را کردند. با زبیر نیک‌نفس، حسین‌زاده و ۴ بازیکن دیگر توافق نهایی صورت گرفته که به دفتر باشگاه می‌آیند و قرارداد امضا می‌کنند تا زودتر در تمرینات گروهی استقلال شرکت کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، وی در ادامه گفت: مهدی قایدی در قلب من بود و خیلی دوستش داشتم اما خودش تمایل داشت به خارج از کشور برود و من هم نمی‌خواستم مانع پیشرفت او شوم. با این حال مسئولان باشگاه قول دادند در پست قایدی دو بازیکن خارجی جذب کنند و مسلما حضور آنها می‌تواند به تقویت خط حمله استقلال کمک کند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قاسمی‌نژاد هم‌چنان در لیست او حضور دارد، گفت: او از بازیکنان بسیار خوب لیگ است ولی برای این فصل در لیست من نیست. مجیدی درباره اینکه دژاگه در لیست او هست یا خیر گفت: من چهار بازیکن مدنظرم است. شیمبا، جعفر سلمانی، ابوالفضل جلالی و صالح حردانی مدنظرم هستند که این بازیکنان قرارداد دارند و از باشگاه خواسته‌ام به صورت قانونی به باشگاه‌ها نامه بزنند و برای انتقال آنها اقدام کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها