|

انتقال شصت میلیارد تومانی روی دور کند!

مهدی قایدی

رسانه های اماراتی و قطری اخباری پیرامون مقصد بعدی قایدی منتشر می کنند در حالی که مدیران و مربیان استقلال بحث ترانسفر او را منتفی می دانند.

لینک کوتاه کپی شد

 داستان لژیونر شدن مهدی قایدی بیش از هر زمان دیگری به درازا کشیده شد و بحث انتقال این بازیکن به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس نیز کسل کننده و ملال آور شده است. در حالیکه طی 11 روز گذشته انواع و اقسام اخبار متفاوت و ضد و نقیض پیرامون این بازیکن منتشر شده، به نظر می رسد طی ساعات آینده مقصد بعدی این بازیکن بالاخره مشخص شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، داستان انتقال مهاجم بوشهری آبی پوشان به کشورهای حوزه خلیج فارس از 21 مرداد آغاز شد. زمانیکه همسر مهدی قایدی در لایوی اینستاگرامی و در راه رسیدن به فرودگاه، اعلام کرد که آنها برای یک مسئله کاری راهی امارات خواهند شد. از همان ثانیه های ابتدایی نیز مشخص بود که این سفر به معنای مذاکرات باشوی کوچک برای پیوستن به یک تیمی خارج از ایران انجام خواهد بود و این مسئله باعث نگرانی هواداران استقلال شد.

انتشار تصاویری از قایدی به همراه داریوش شجاعیان و یک مدیربرنامه در داخل هواپیما، تقریبا کار جدایی او را تمام شده قلمداد می کرد. حدس زدن مقصد جدید باشوی کوچک، در ابتدا ذهن ها را به سمت باشگاه الغرافه برد. از لحظه پیوستن استراماچونی به این تیم قطری، اخباری مبنی بر علاقه این مربی ایتالیایی به جذب قایدی شنیده می شد. در زمان حضور باشوی کوچک در دبی، رسانه های معتبر قطری از جمله استاد الدوحه و روزنامه الرایة خبر از مذاکره الغرافه با قایدی دادند اما به یکباره همه چیز تغییر کرد.

3810449

باشگاه شباب الاهلی امارات(ملقب به الفرسان)  که از چندی پیش در تلاش بود تا احمد نوراللهی کاپیتان پرسپولیس را جذب کند، تازه ترین نامی بود که برای جذب قایدی بر سر زبان ها افتاد. رسانه های اماراتی از جدی بودن مذاکرات این تیم با مهاجم استقلال خبر دادند. حتی تعدادی از روزنامه های اماراتی و حساب های هواداری این تیم در فضای مجازی کار را تمام شده می دانستند و تصاویری ادیت شده از قایدی با پیراهن شباب الاهلی را منتشر کردند.

در این میان نیز احمد مددی مدیرعامل استقلال برای مذاکره با مدیران شباب الاهلی جهت افزایش مبلغ ترانسفر قایدی راهی دبی شد. سفر دو روزه مددی بدون نتیجه بود و دو طرف به توافقی دست پیدا نکردند و مدیرعامل آبی پوشان به تهران بازگشت. حتی فرهاد مجیدی دو روز پیش نیز مقابل درب ساختمان باشگاه استقلال در گفتگو با رسانه ها از منتفی شدن انتقال قایدی به شباب الاهلی خبر داد و مدعی شد طبق خبرهایی که (احتمالا از سوی مددی) به او داده اند، باشوی کوچک در جمع آبی های پایتخت ماندگار است.

با این وجود، از عصر روز گذشته اخباری مبنی بر افزایش مبلغ انتقال قایدی از سوی باشگاه شباب الاهلی و موافقت استقلال با جدایی این بازیکن به گوش رسید. در این میان نیز چند رسانه اماراتی مدعی شدند که قایدی حتی در تمرینات و تست پزشکی شباب الاهلی نیز شرکت کرده است که این مسئله از سوی مدیران استقلال تکذیب شد.

اما صبح امروز ویدیویی توسط چند صفحه هواداری شباب الاهلی در فضای مجازی منتشر شد که قایدی را در تمرینات این تیم نشان می دهد. چند رسانه معتبر اماراتی نیز مدعی شدند کار انتقال این بازیکن به شباب الاهلی تمام شده است و حتی ویدیوی معرفی قایدی نیز از سوی تیم رسانه ای این باشگاه اماراتی ساخته شده و طی ساعات آینده به صورت رسمی از خرید این بازیکن رونمایی می شود.

01636543

این تصاویری از ویدیویی است که در برخی صفحات هواداری شباب الاهلی منتشر شده که مهدی قایدی را در حال تمرین با سایر بازیکنان نشان می دهد. پوشیدن کاور توسط باشوی کوچک و متفاوت بودن رنگ پیراهن او با سایر بازیکنان نیز از مسائل جالب توجه است. گفته می شود حتی ویدیوی معرفی این بازیکن نیز ساخته شده و به زودی انتقال او رسمی می شود.

در حالیکه خبر پیوستن قایدی به شباب الاهلی در رسانه های اماراتی منتشر شده، اما صبح امروز روزنامه الرایة در مطلبی به مذاکرات دوباره الغرافه برای جذب قایدی پرداخت. این روزنامه به نقل از یک منبع نزدیک به الغرافه نوشت: این باشگاه به دنبال بی‌نتیجه ماندن مذاکره مهدی قایدی با شباب الاهلی امارات دوباره با مدیر برنامه این بازیکن وارد گفت‌وگو شد.

به هر شکل جدایی مهدی قایدی از استقلال به یک کلاف سردرگم تبدیل شده و هر روز ابعاد جدید و عجیب و غریبی به خود می گیرد. به نظر می رسد طی ساعات پیش رو تکلیف این بازیکن روشن شده و تیم جدید او نیز مشخص شود. شانس باشگاه شباب الاهلی برای جذب این بازیکن بالاست و باید دید احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان بابت ترانسفر این استعداد فوق العاده چه مبلغی را از طرف اماراتی دریافت کرده است. برخی خبرهای غیر رسمی عددی کمتر از سه میلیون دلار اعلام کرده اند که در صورت صحت این موضوع، قطعا با واکنش شدید هواداران استقلال روبرو می شود چرا که آنها به فروشی کمتر از 2 میلیون یورو راضی نیستند.

01636544

روزنامه الرایه قطر در شماره امروز صبح خود و به نقل از یک منبع نزدیک به الغرافه نوشت: این باشگاه به دنبال بی‌نتیجه ماندن مذاکره مهدی قایدی با شباب الاهلی امارات دوباره با مدیر برنامه این بازیکن وارد گفت‌وگو شد. مهدی قایدی به عنوان بازیکن آسیایی دومین بازیکن جدید خارجی الغرافه پس از مهدی تاهرات الجزایری خواهد بود. الغرافه به دنبال ابراز تمایل آندره‌آ استراماچونی، سرمربی جدید ایتالیایی‌اش که با مهدی قایدی در استقلال تهران همکاری کرده بود برای جذب این بازیکن دست به کار شد.

در این باره خبری نیز منتشر شده که حداقل مبلغی که دست استقلال را می‌گیرد حدود 60 میلیارد تومان خواهد بود. عددی که او را تبدیل به یکی از گرانترین بازیکنان ایران می‌کند،آن هم در شرایطی که در ایران  به ندرت باشگاهی می‌تواند از بازیکنانش چنین درآمدی داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی