|

حسینی چطور نزدیک‌ترین گزینه جانشینی نیازمند شد؟

سیدحسین حسینی

بعد از اتفاقات روز یکشنبه در باشگاه استقلال، در آخرین دقایق این روز پرخبر، سپاهان در سکوت به رفع یکی از نیازهای اصلی خود نزدیک شد.

لینک کوتاه کپی شد

  پیام نیازمند با حضور امیرقلعه نویی اولین خرید سپاهان در لیگ هجدهم لقب گرفت و طی سه فصل اخیر نمایشی در چارچوب دروازه طلایی‌پوشان اصفهانی داشت که دیگر کسی روزهای پر فراز و نشیب سپاهان را در دوران سرمربیگری ویسی، کرانچار و ابراهیم زاده در این منطقه از زمین به خاطر نمی‌آورد، اما حالا با جدایی این دروازه‌بان که به فوتبال پرتغال پیوسته و ماجراجویی جدیدی را آغاز کرده، مدیریت، کادر فنی و هواداران سپاهان دوباره نگران یکی از مهم‌ترین پست‎‌‌های تیم‌شان هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، در همین راستا سپاهان شرایط چندین دروازه بان را به طور جدی از همان روزهایی که خبر جدایی پیام نیازمند قطعی شد، زیر نظر داشته که مهم‌ترینشان و هدف اصلی محمدرضا اخباری بود. با این حال پس از اتمام فصل و انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید قرمزپوشان تبریزی، این مربی خیلی زود به این موضوع واکنش نشان داد و از باشگاه خواست تا هر طور شده، محمدرضا اخباری حفظ شود. به این ترتیب بود که جذب اولویت اصلی کادر فنی سپاهان برای جانشینی نیازمند ناممکن شد.

در ادامه کادر فنی سپاهان شرایط گلرهای دیگری را زیر نظر گرفت که می‌توان از میان آنها به نیما میرزازاد سنگربان جوان تیم فوتبال نساجی مازندران اشاره کرد و حتی در مقطعی مربیان سپاهان در جلساتی که با هم داشتند، حتی این موضوع را مطرح می‌کردند که او می‌تواند پیام نیازمند دیگری باشد و می‌توان به عنوان سنگربان شماره یک به او اعتماد کرد؛ مسئله‌ای که البته کادر فنی سپاهان از میزان خطرپذیری آن به وضوح اطلاع داشت. در این بین اگرچه همواره در رسانه‌ها از رشید مظاهری به عنوان یک گزینه بالقوه برای حضور در سپاهان نام برده می‌شد، اما این دروازه‌بان هیچ‌گاه به طور جدی مورد نظر کادر فنی سپاهان قرار نداشت و گذر زمان هم همین موضوع را ثابت کرد.

در نهایت آخرین اتفاق در این حوزه مهم برای سپاهان صبح روز یکشنبه 31 مرداد ماه لابلای اخباری رخ داد که از مقابل ساختمان باشگاه استقلال در سعادت آباد منتشر می‌شد. ساعت حول و حوش 11:30 دقیقه بود که رشید مظاهری برای مذاکره با کادر فنی و مدیران استقلال وارد باشگاه شد و هنوز 15 دقیقه از ورود رشید مظاهری نگذشته بود که اتفاق جالب تری رخ داد و علیرضا رضایی دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال پیکان وارد باشگاه شد. پس از این اتفاقات رشید مظاهری در شرایطی که از جلسه برگزار شده رضایت داشت، با آرامش خاطر باشگاه را ترک کرد و در گفتگوی کوتاهی که با خبرنگاران داشت، نشان داد در استقلال ماندنی شده است و یک ساعت بعد هم خبر عقد قرارداد 2 ساله با علیرضا رضایی به صورت رسمی توسط باشگاه رسانه‌ای شد

حسینی در واپسین دقایق روز یکشنبه ٣١ خرداد ماه با انتشار این پست اعلام کرد به پایان راهش در استقلال رسیده تا حالا خیلی بیشتر از گذشته به حضور در سپاهان نزدیک باشد.

01636415

با این تفاسیر از همان ابتدا هم می‌شد حدس زد که دیگر حسینی در استقلال باقی نخواهد ماند و بالاخره پس از گمانه زنی های زیادی که در ابتدای هر فصل در مورد آینده این دروازه بان شیرازی انجام می شد، این گلر در آخرین دقایق روز یکشنبه 31 مرداد ماه به دوران هفت ساله حضورش در استقلال که با خاطرات تلخ و شیرین زیادی برایش همراه بود، خاتمه داد و از این تیم و هوادارانش خداحافظی کرد.

این یعنی حالا مدیران سپاهان که شرایط این دروازه بان را نیز برای حضور در تیمشان به دقت زیر نظر داشتند، در شرایطی پای مذاکره با این بازیکن یا مدیر برنامه هایش نشسته‌اند یا می نشینند که بازیکن آزاد به شمار می‎‌رود و جذب او از نظر مالی هم هزینه کمتری برای آنها به همراه خواهد داشت. ضمن اینکه حسینی نیز به غیر از سپاهان تیم مناسب دیگری را برای اینکه بتواند توانایی‌های خود را در آن به اثبات برساند و احتمالا قهرمان لیگ شود، در پیش نمی بیند.

تمام این ها سبب شده تا حالا کادر فنی سپاهان پس از بررسی چندین و چند گزینه برای پیدا کردن یک دروازه بان مطمئن و حتی جستجوی بازار خارجی، به جذب حسین حسینی از همه نزدیک‌تر باشد؛ دروازه‌بانی که به نظر نمی‌رسد در فصل بیست و یکم پیراهن دیگری جز پیراهن گلری سپاهان را برتن داشته باشد. البته که همچنان کادر فنی سپاهان در این پست شاید نیما میرزازاد را نیز به خدمت بگیرند تا یک دروازه بان دوم خوب هم در اختیار داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها