|

کوچ تراکتوری‌ها به سیرجان؛ پول پاشی ژنرال برای لیگ بیست‌ویکم

امیر قلعه نویی

در حالی که بسیاری از تیم‌ها هنوز حرکتی در بازار نقل و انتقالات تابستانی انجام نداده‌اند، گل گهر موفق به ثبت ۴ خرید شده است.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که در دو سال اخیر جزو پرخرج‌ترین تیم‌های لیگ‌ برتر بوده این فصل هم در بازار نقل و انتقالات تابستانی پرقدرت شروع کرده و در حالی که بسیاری از تیم‌ها هنوز حرکتی انجام نداده‌اند، موفق به ثبت ۴ خرید شده است. ۳ خرید تیم سیرجانی که با مبالغ بالایی هم انجام شده بازیکنان سابق تراکتور هستند.

به گزارش«شایانیوز»، نخستین خرید گل‌گهر، مهدی تیکدری مدافع راست ۲۵ ساله تیم تراکتور بود که پس از ۲ فصل حضور در تبریز به استان خود برگشت و شاگرد قلعه‌نویی شد. دومین خرید مهم گل‌گهر، ایمان سلیمی مدافع میانی ۲۵ ساله و سابق تراکتور است که پس از حضوری ناموفق در لیگ اسلواکی به ایران برگشت و راهی سیرجان شد.

سومین خرید این باشگاه سیرجانی، محسن فروزان دروازه‌بان ۳۳ ساله و سابق تراکتور است که پس از یک فصل حضور در فولاد شاگرد امیر قلعه‌نویی شد. در روز‌های اخیر صحبت‌هایی از همکاری و حضور پررنگ یک ایجنت مشهور با گل‌گهر، که در انتقال بازیکنان زیادی به تراکتور نقش داشت شنیده می‌شود. احتمالاً در ادامه فصل نقل و انتقالات باید شاهد انتقال بازیکنان دیگری که سابقه بازی در تراکتور تبریز را داشته‌اند نیز به گل‌گهر سیرجان باشیم.

منبع: میزان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی