|

شکایت النصر از پرسپولیس و AFC با وکیل مطرح منچسترسیتی

النصر و پرسپولیس

النصر برای پیگیری این پرونده به سراغ وکیل مطرح باشگاه منچسترسیتی رفته و با هزینه هنگفتی او را به خدمت گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شکایت النصر عربستان از باشگاه پرسپولیس همچنان ادامه دارد؛ بعد از آنکه پرسپولیس در لیگ قهرمانان فصل گذشته موفق به حذف این تیم متمول عربستانی شد، این باشگاه به AFC شکایت کرد که باشگاه پرسپولیس در جذب بازیکن تخلف کرده و باید نتیجه بازی به سود این تیم تغییر کند.

به گزارش«شایانیوز»، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از شنیدن دفاعیات باشگاه پرسپولیس، شکایت باشگاه النصر را بی اثر توصیف و رد کرد. با این حال باشگاه النصر بیخیال آن پرونده نشده و حالا نه تنها از پرسپولیس بلکه از AFC هم شکایت کرده و قرار است دادگاه حکمیت ورزش، شهریورماه درباره این پرونده اظهارنظر کند. نکته مهم در این میان، اما اینکه «خراسان» مدعی شده النصر برای پیگیری این پرونده به سراغ وکیل مطرح باشگاه منچسترسیتی رفته و با هزینه هنگفتی او را به خدمت گرفته است.

وکیل مطرح باشگاه منچسترسیتی که ادعا شده روزانه ۲۰ هزار پوند برای پرونده هایش دریافت می‌کند همان شخصی است که توانست رای یوفا علیه باشگاه منچسترسیتی و عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را بشکند. به هر روی زمان زیادی تا جلسه دادگاه حکمیت ورزش باقی نمانده و باید منتظر رای نهایی در مورد این پرونده ماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها