|

پایان دو فصل پرافتخار؛ کنعانی‌زادگان رسما به الاهلی پیوست

محمدحسین کنعانی زادگان

انتقال محمدحسین کنعانی‌زادگان به قطر رسمی شد و او فصل آینده، با پیراهن الاهلی به میدان می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

محمدحسین کنعانی‌زادگان رسما به الاهلی قطر پیوست. چند ماه قبل و پس از پایان دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، شایعه انتقال کنعانی‌زادگان به الاهلی منتشر شد. رسانه‌های قطری هم با اطمینان، از قطعی بودن این انتقال و حتی بسته شدن قرارداد صحبت می‌کردند. با توجه به پایان قرارداد کنعانی‌زادگان و پرسپولیس در پایان فصل، به نظر می‌رسید این شایعات درست باشند. کنعانی‌زادگان در آن زمان، همه اخبار را تکذیب کرد اما در جشن قهرمانی، گفت از پرسپولیس جدا می‌شود و مدت‌هاست کادرفنی هم در جریان این موضوع قرار دارند.

به گزارش«شایانیوز»، قرارداد کنعانی‌زادگان و الاهلی، سرانجام رسمی شد. او برای دو فصل، با الاهلی قرارداد بسته که فصل دوم آن توافقی است. الاهلی فصل پیش در لیگ قطر، پنجم شد و این فصل با هزینه زیادی، توانسته ستاره‌های بزرگی به ترکیبش اضافه کند. کنعانی‌زاگان هم قرار است با حضورش در قطر، بتواند به خط دفاعی این تیم سر و سامان بدهد.

کنعانی‌زادگان دو سال قبل، به پرسپولیس برگشت. او لیگ نوزدهم با شجاع خلیل‌زاده و لیگ بیستم با جلال حسینی، زوجی قدرتمند در خط دفاع پرسپولیس تشکیل داد. هر دو فصل، به قهرمانی لیگ برتر رسید و با سرخپوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرد. پرسپولیسی‌ها حالا در خط دفاع فقط جلال حسینی و فرشاد فرجی را دارند و باید به فکر جذب مدافعان جدید باشند.

984290_717

منبع: فوتبال 360

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها