|

20 میلیارد تومان هزینه جذب شهریار مغانلو

 شهریار مغانلو

جذب مغانلو چیزی حدود ۲۰ میلیارد تومان است که باشگاهی مثل پرسپولیس توانایی پرداخت آن را ندارد، اما سپاهان راه‌ حل جالبی برای آن پیدا کرده اس…

لینک کوتاه کپی شد

ظاهرا مغانلو که با قراردادی حدودا یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی به پرسپولیس قرض داده شد این بار با پیشنهادی ۷ میلیاردی از سوی سپاهان مواجه شده است. این در حالی است که هر باشگاهی برای به خدمت گرفتن او باید چیزی حدود ۵۰۰ هزار دلار به سانتاکلارا پرداخت کند. در واقع هزینه جذب مغانلو چیزی حدود ۲۰ میلیارد تومان است که باشگاهی مثل پرسپولیس توانایی پرداخت آن را ندارد، اما سپاهان راه‌ حل جالبی برای آن پیدا کرده است.

به گزارش«شایانیوز»، براساس شنیده‌ها ظاهرا باشگاه پرسپولیس منتظر است تا نقل‌وانتقالات به روز‌های پایانی نزدیک شود و سانتاکلارا مبلغ مدنظرش برای صدور رضایتنامه مغانلو را کاهش دهد در حالی که سپاهان محمد محبی را به باشگاه پرتغالی پیشنهاد کرده و حاضر است در ازای رضایتنامه مغانلو، وینگر سرعتی و ملی‌پوش خود را به این باشگاه بدهد. پیشنهادی که از سوی سانتاکلارا مورد استقبال قرار گرفته و گفته می‌شود احتمال به وقوع پیوستن این انتقال بیش از احتمال عدم وقوع آن است. اما جالب است بدانید پرسپولیسی‌ها هم بیکار ننشسته‌اند و یکی از گزینه‌هایشان جذب سجاد شهباززاده است. اخبار تایید نشده حاکی از انجام صحبت‌های اولیه از طریق واسطه‌هاست و بعید نیست در صورت سپاهانی شدن مغانلو، شهباززاده به پرسپولیس بپیوندد.

منبع: فرهیختگان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها