|

صحبت های فرزانه فصیحی پس از حذف؛ پوشش در عملکرد تأثیر دارد

فرزانه فصیحی

فرزانه فصیحی دونده سرعت کشورمان در مورد تاثیر پوشش در عملکردش گفت: نمی‌توانم بگویم تاثیر ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

فرزانه فصیحی بعد از مسابقه‌اش در دور مقدماتی رقابت‌های دوی ۱۰۰ متر المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: مسابقه خوبی بود. المپیک میدان بزرگی است. انتظار نتیجه و تایم بهتر داشتم، اما ان‌شاءلله به زودی بهتر می‌شوم. این راه تازه شروع شده است. من به نیمه نهایی فکر می‌کردم و اگر رکوردی که در تهران داشتم می‌زدم، به نیمه نهایی می‌رفتم.

به گزارش«شایانیوز»، وی در پاسخ به این سوال که شب گذشته خوب استراحت کرده و استرس داشته یا خیر؟ گفت: دیشب خوب بود. قبل از این یک بار در المپیک دویده بودم، ولی به هر حالا تجربه‌اش بزرگ بود.

دونده کشورمان ادامه داد: خیلی برای این لحظه تلاش کردم و خوشحالم که اینجا بودم. هوا شرجی بود و به خاطر رقابت مقدماتی قبلی خسته شدم.

وی در پاسخ به این سوال که حضورش در المپیک برایش چطور بود؟ عنوان کرد: المپیک برای من کسب تجربه بود. بزرگترین تجربه نیز بودن در کنار خوب‌های جهان است.

فصیحی در پاسخ به این سوال که رویایش پیش از حضور در المپیک چه بود؟ تاکید کرد: رویای من همیشه رسیدن به المپیک بود و الان دیگر رسیدن به آن هیچی نیست و باید به رده‌های بالاتر بروم و رتبه‌ام بهتر شود. رقبایم عجیب و غریب نیستند و مثل خودمان هستند.آنها دست‌نیافتنی نیستند.

دونده سرعت کشورمان در مورد تاثیر پوشش در عملکردش گفت: نمی‌توانم بگویم تاثیر ندارد.

فصیحی در خصوص اینکه اگر به عقب بازگردد، چه چیزی را تغییر می‌دهد؟ گفت: اگر به عقب بازگردم، نمی‌دانم چه چیزی را عوض می‌کنم. البته به نظرم تا جایی که می‌توانستم تلاش کردم و یک جلسه تمرین از دست ندادم، اما تجربه کسب کردن آسان نیست و در نهایت به المپیک رسیدم.

دونده کشورمان در خصوص اینکه برنامه‌اش برای بازی‌های آسیایی چیست گفت: برای آسیایی تلاشم بیشتر می‌شود و تا جایی که بتوانم تلاش می‌کنم مدال بگیرم.

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها