|

کدام تیم به همراه ماشین سازی به لیگ یک سقوط می کند؟

سایپا، ذوب‌آهن و نفت مسجد سلیمان رقابت جذابی برای بقا در لیگ برتر دارند. از این جمع، یک تیم همراه با ماشین سازی راهی دسته پایین‌تر می شود.

لینک کوتاه کپی شد

لیگ بیستم به هفته پایانی خود رسیده است. جمعه شب با برگزاری 8 بازی همزمان، تکلیف قهرمان لیگ و تیم‌های سقوط کننده به دسته پایین‌تر مشخص خواهد شد. سه تیم سایپا، ذوب‌آهن و نفت مسجد سلیمان رقابت جذابی برای بقا در لیگ برتر دارند. از جمع این سه تیم، یک تیم همراه با ماشین سازی تبریز راهی دسته پایین‌تر خواهد شد. 

کار سخت سایپایی‌ها در تبریز

سایپا با سرمربی جدید خود سعید اخباری موفق شد با یک گل از سد آلومینیوم اراک بگذرد ولی همچنان با 26 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به ذوب‌آهن، در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد. تفاضل گل سایپایی‌ها 11- و تفاضل گل ذوب‌آهنی‌ها 10- است. نارنجی‌پوشان در بازی آخر این فصل خود باید در تبریز به مصاف تراکتور بروند. تراکتوری‌ها که با باخت مقابل پرسپولیس به رده ششم جدول رده بندی سقوط کرده‌اند، شانس چهارم شدن در لیگ را دارند و همین موضوع کار سایپا را در هفته آخر سخت‌تر از دو تیم دیگر می‌کند. در صورتی که ذوب‌آهن بازی خود را در هفته آخر نبازد، سایپا فقط با پیروزی در تبریز شانس ماندن در لیگ برتر را خواهد داشت. 

کار راحت مقابل میهمان بی انگیزه

شاگردان مجتبی حسینی در تیم ذوب‌آهن بعد از باخت در دربی اصفهان فرصت زیاد کردن اختلاف امتیازی خود را با سایپا از دست دادند. آن‌ها در بازی پایانی فصل پذیرای مس رفسنجان هستند. مسی‌ها را نه خطر سقوط تهدید می‌کند و نه شانسی برای کسب سهمیه آسیا دارند و همین موضوع کار ذوب‌آهن را در هفته پایانی راحت‌تر می‌کند. ذوبی‌ها اگر مقابل مس به پیروزی برسند، شانس زیادی برای بقا در لیگ برتر دارند. در صورت برتری ذوب‌آهن و نفت در هفته پایانی، فقط در یک حالت که سایپا با یک اختلاف گل بیشتر نسبت به برد ذوب‌آهن از سد تراکتور بگذرد، شاگردان مجتبی حسینی به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند. 

همه چیز در دست شاگردان فکری

نفت مسجد سلیمان که در این هفته‌ها نتایج خوبی همراه با محمود فکری نگرفته است، بعد از باخت خانگی مقابل گل‌گهر سیرجان، در بازی پایانی فصل میهمان آلومینیوم اراک است. نفتی‌ها که با 28 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند، در صورتی که مقابل آلومینیوم به پیروزی برسند، قطعا در لیگ برتر ماندگار خواهند شد. در صورت نبردن نفت در اراک، این احتمال وجود دارد که با برتری سایپا و ذوب‌آهن شاگردان محمود فکری به دسته پایین‌تر سقوط کنند.

منبع: فوتبال 360

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها