|

استراماچونی قایدی را نخواست؛ مقصد بعدی ستاره آبی ها کجاست؟

استراماچونی

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نوشت که آندره آ استراماچونی سرمربی تیم الغرافه با آرتورو ویدال به توافق رسیده و احتمالا قایدی را نمی خواهد.

لینک کوتاه کپی شد

روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا نوشت که آرتورو ویدال هافبک ۳۴ ساله و شیلیایی تیم فوتبال اینتر که هنوز قراردادش با این تیم به پایان نرسیده در مسیر پیوستن به الغرافه قطر قرار دارد؛ تیمی که مدتی قبل آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی را به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرد.

به گزارش«شایانیوز»، مدیر برنامه‌های آرتور ویدال چند روز قبل پیشنهاد رسمی از تیم الغرافه قطر دریافت کرد. آندره‌آ استراماچونی مایل است تا آرتورو ویدال را برای تقویت الغرافه در فصل جدید لیگ ستارگان قطر به خدمت بگیرد  و به نظر می‌رسد در ساعات آینده جزئیات بیشتری از این انتقال منتشر خواهد شد.

این در حالی است که رسانه ها پیش تر از علاقمندی استراماچونی برای به خدمت گیری مهدی قایدی خبر داده بود. البته شواهد نشان می دهد مهدی قایدی از تیم الدحیل پیشنهاد جدی دریافت کرده است و در پایان فصل جاری راهی این تیم خواهد شد. استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو بازی در برابر الدحیل انجام داد که مهدی قایدی در این بازی ها درخشید و به همین بهانه مورد توجه این تیم قطری قرار گرفته است.

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها