|

ترکیب رسمی استقلال برای بازی با نساجی یکشنبه 3 مرداد

استقلال تهران در یک بازی تشریفاتی امشب به مصاف نساجی مازندران می رود

لینک کوتاه کپی شد

استقلال تهران امشب در ورزشگاه شهید وطنی میهمان نساجی قائم شهر است.

روی کاغذ این بازی اهمیت خاصی ندارد چرا که ماندن نساجی در لیگ و سومی استقلال قطعی شده منتهی این بازی برای آبی‌ها – که فقط با یک جلسه تمرین راهی قائمشهر خواهند شد – به یک دلیل مهم است.

مجیدی و استقلال از آخرین تقابلشان با ساکت الهامی خاطره خوبی ندارند چرا که الهامی فصل قبل با تراکتور توانست در فینال جام حذفی حریفش را شکست دهد و مانع رسیدن استقلال به جام شود تا فرهاد مجیدی بدون کسب جام از استقلال برود و حالا مجیدی به دنبال بردن یکی دیگر از مربیان استقلالی شاغل در لیگ برتر است و باید دید الهامی چنین اجازه‌ای به او خواهد داد یا اینکه برای دومین بازی متوالی از سد مجیدی و استقلال خواهد گذشت؟

سیاوش یزدانی، مهدی قایدی، محمدحسین مرادمند و شیخ دیاباته بازیکنانی هستند که تیم را در سفر به قائمشهر همراهی نکرده اند.

ترکیب استقلال برای بازی با نساجی قائم شهر

رشید مظاهری – محمد دانشگر – محمد نادری – سیداحمد موسوی – متین کریم زاده – مهدی مهدی پور – بابک مرادی – سبحان خاقانی – آرش رضاوند – ارسلان مطهری – آرمان رمضانی

وضعیت دو تیم در جدول

استقلال تهران با 53 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و با هر نتیجه در در دو دیدار باقی مانده کسب کند جایگاه سومی و سهمیه این تیم تغییر نخواهد کرد. نساجی اما با 32 امتیاز در رده 12 جدول قرار دارد و این تیم با پیروزی هفته گذشته مقابل ذوب آهن از منطقه سقوط فاصله گرفت و در لیگ برتر ماندنی شد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها