|

ترکیب رسمی پرسپولیس برای بازی با تراکتور یکشنبه 3 مرداد

امشب شاهد حساس‌ترین جدال تاریخ قرمزها خواهیم بود و این امکان وجود دارد که تحت شرایطی پرسپولیس جشن قهرمانی بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

تا ساعتی دیگر و در حساس ترین بازی هفته پرسپولیس صدرنشین در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی تبریز می رود. پرسپولیس و سپاهان رقابت حساسی در صدر جدول دارند. پرسپولیس به عنوان شانس اول قهرمانی، در صورتی که بتواند تراکتور را شکست دهد و سپاهان هم در دربی اصفهان متوقف شود، می‌تواند قبل از هفته آخر لیگ قهرمانی‌اش را قطعی کند.

ترکیب پرسپولیس برای مصاف با تراکتورسازی تبریز

حامد لک، محمدحسین کنعانی زادگان، فرشاد فرجی، وحید امیری، مهدی شیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، عیسی آل کثیر، شهریار مغانلو

وضعیت دو تیم در جدول

پرسپولیسی ها با 61 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و تراکتوری ها با 42 امتیاز در رده چهارم قرار دارند. این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که پرسپولیس در صورت پیروزی در این دیدار و بر فرض پیروزی سپاهان مقابل ذوب آهن در بازی همزمان و حفظ فاصله دو امتیازی با توجه به تفاضل گل بهتر در هفته پایانی و مصاف با پیکان با یک تساوی هم قهرمان خواهد شد. چرا که سپاهان در هفته آخر میهمان استقلال فرهاد مجیدی است و بعید است بتواند تیم متحول شده استقلال را با تعداد گل زیاد شکست دهد.

تراکتوری ها هم که با فیروز کریمی برای کسب سهمیه تلاش می کنند سخت به دنبال سه امتیاز بازی هستند چرا که با لغزشی کوچک گل گهر و فولاد می توانند جایگاه این تیم در رده چهارم را تهدید کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی