|

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برابر نساجی مازندران

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برابر نساجی

ذوب‌آهن و نساجی امشب از ساعت ۱۵/‏۲۱ در هفته بیست و هشتم لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد. کسب 3 امتیاز این بازی برای دو تیم مهم است.

لینک کوتاه کپی شد

 تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی مازندران امشب از ساعت 21:15 در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در فولاد‬ شهر با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که جایگاهشان در جدول باعث شده کسب سه امتیاز این بازی ارزش بسیار زیادی برایشان داشته باشد. با توجه به شکست سایپا در هفته گذشته مقابل استقلال و امتیازگیری نساجی و ذوب آهن، شاگردان مجتبی حسینی این فرصت را دارند تا با کسب امتیاز در خانه خود جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیده و فاصله خود را با سایپا که بعد از ماشین سازی گزینه دیگر سقوط است حفظ کرده یا حتی بیشتر کنند.

امینی به جای گردان

شهاب گردان سنگربان با سابقه ذوب‌آهن که در بازی سایپا از بازی اخراج و با قرار موقت کمیته انضباطی از حضور در دیدارهای بعدی محروم است جای خود را به مهدی امینی گلر جوان ذوب آهن خواهد داد.

خط دفاع سبزپوشان

وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده و فرشاد محمدی‌مهر، چهار مدافع ذوب‌آهن در مصاف با نساجی هستند و سعی خواهند کرد مهاجمان رقیب را متوقف کنند. به نظر می‌رسد حسینی دست به ترکیب مدافعانش نسبت به دیدارهای قبلی نخواهد زد و با همان مهره‌ها برابر حریف بازی می‌کند.

کمربند میانی

هافبک‌های ذوب‌آهن در بازی امروز، محمد سلطانی‌مهر، دانیال مؤمنی و سینا اسدبیگی هستند. سلطانی‌مهر و اسدبیگی به همراه مؤمنی سه هافبک جوان مجتبی حسینی هستند که وی به عملکرد آن‌ها اعتماد زیادی خواهد داشت.

سه مهاجم در خط حمله

رضا محمودآبادی، میلاد جهانی و پیمان رنجبری مهاجمان سبزپوش در بازی با شاگردان الهامی خواهند بود، به احتمال فراوان دارکوبیدوف و ایوان مارکویچ در نیمه دوم به ترکیب گاندوها خواهند آمد تا خط هجومی ذوبی‌ها را تقویت کنند.

ترکیب ذوب‌آهن برابر نفت نساجی مازندران

مهدی امینی، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، دانیال مؤمنی، فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی‌مهر، سینا اسدبیگی، رضا محمودآبادی، میلاد جهانی و پیمان رنجبری‌.

منبع: ایمنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها