|

تماس امباپه به ستاره انگلیسی برای دلجویی

کیلیان امباپه، ستاره جوان و فرانسوی در تماسی با مارکوس رشفورد به او روحیه داده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، رشفورد تنها دقایقی بعد از ورود به میدان پنالتی حساس خود را خراب کرده و ضربه اش را به دیرک دروازه زد. اما نشریه اتلتیک امروز در گزارشی مدعی شد کیلیان امباپه پس از دست رفتن پنالتی مارکوس رشفورد در فینال یورو 2020، به مهاجم جوان انگلیس پیام داده و از این بازیکن دلجویی کرده است. رشفورد یکی از سه بازیکن تیم ملی انگلیس در مسابقه یکشنبه شب در استادیوم ومبلی برابر ایتالیا بود که پنالتی خود را تبدیل به گل نکرد و در نهایت شاگردان گرت ساوت گیت نتوانستند به روند 55 سال انتظار برای فتح یک جام بزرگ پایان دهند.

بدین ترتیب مارکوس راشفورد، جیدون سانچو و بوکایو ساکا پس از فینال مورد حملات نژادپرستانه و ناپسند برخی هواداران قرار گرفتند و دیروز اتحادیه فوتبال انگلیس، گرت ساوت گیت و هری کین چنین رفتارهایی را محکوم کردند. همچنین نقاشی دیواری رشفورد در شهر منچستر نیز ساعاتی پس از بازی فینال مورد حمله قرار گرفت، اما خیلی زود هواداران انگلیس با پوشاندن توهین های روی این نقاشی به حمایت از رشفورد 23 ساله پرداختند. اما کیلیان امباپه را نیز باید به این جمع اضافه کرد. البته این ستاره جوان و فرانسوی نیز سرنوشت مشابه رشفورد در یورو 2020 داشت.

کیلیان امباپه بر خلاف انتظارات حتی یک بار هم در این رقابت ها موفق به گلزنی نشد و در نهایت از دست رفتن پنالتی او برابر یان زومر بود که باعث شد فرانسه حذفی زودهنگام را برابر تیم ملی سوئیس در این تورنمنت تجربه کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها