|

کین در واکنش به حضور نه چندان موفقش در یورو ۲۰۲۰

هری کین: اولین بار نیست به من شک می‌کنید!

هری کین، ستاره گلزن تیم ملی انگلیس انتقادات را بخشی از دوران حرفه‌ای خود توصیف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

اگرچه تیم ملی انگلیس موفق شد به دور حذفی رقابت های یورو 2020 صعود کند، اما هری کین شروع خوبی در این تورنمنت نداشته و هنوز موفق به گلزنی برای سه شیرها نشده است. تیم ملی انگلیس به زودی در دیداری دشوار در لندن به مصاف آلمان خواهد رفت و هری کین مدعی شد بهترین زمان برای درخشش در هر تورنمنتی بازی های مرحله حذفی است.

هری کین گفت: "قطعا اولین بار نیست که نسبت به عملکرد من تردید می کنند و این بخشی از کار ماست. من در تمام این مدت به عنوان یک مهاجم بارها گفته ام که برخی مواقع همه چیز جادویی پیش رفته و هر لمس توپ شما تبدیل به گل می شود، اما در بعضی از موارد اتفاقات به شما پیش نمی رود و احتمالا شرایط تا اینجای کار در یورو 2020 به سود من نبوده است. مردم سریع تغییر عقیده می دهند، چندی پیش من برنده کفش طلایی شده و بهترین مهاجم جهان بودم و همین مردم به شدت من را مورد ستایش قرار می دادند.

شما نباید مکررا احساس خیلی خوب یا بدی داشته باشید و بهتر است حالت عادی و طبیعی خود را حفظ کنید. خودباوری و اعتماد به نفس موضوع بسیار مهمی است و من همیشه به خودم اعتقاد داشته ام. ممکن است 10 یا 15 مسابقه هم در گلزنی ناموفق باشم، اما اولین فرصتی که نصیبم شد را تبدیل به گل کنم. باید در زمان مناسب در اوج قرار داشت و بهترین فرصت برای درخشش در فوتبال مسابقات مرحله حذفی است."

منبع: خبرگزاری دانشجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها