|

ایجاد نفاق و تفرقه در میان استقلالی‌ها کار خوبی نیست

محمد مومنی در خصوص پیروزی استقلال مقابل شهر خودرو اظهار داشت: استقلال بازی خوبی مقابل شهرخودرو انجام داد و در این شرایط نامناسب نتیجه…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از خبر ورزشی، در میان این معضلات مدیریتی، فرهاد مجیدی و بازیکنانش خوب عمل کردند. البته نباید این روتین شود که مشکلات ادامه پیدا کند، اما از بازیکنان استقلال توقع برد داشته باشند. این مشکلات حاصل تصمیمات نابخردانه بعضی مدیران است.

وی افزود: فرهاد مجیدی تکیه‌گاه بازیکنانش است و هر مربی دیگری هم باشد حافظ کیان شاگردانش خواهد بود. وقتی عملکرد مدیر باشگاه مناسب نیست، مجیدی باید صحبت کند و از حق بازیکنانش دفاع کند. باید قبول کرد مدیریت ناامن در استقلال، باعث ناراحتی سرمربی، بازیکنان و طرفداران تیم شده است. بعضی موارد به نظرم با برنامه‌ریزی است تا طرفداران نگران شوند. ایجاد نفاق و تفرقه در میان استقلالی‌ها کار خوبی نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آرمان رمضانی متوجه ارزش موقعیت و جایگاهش شده و حالا با کاهش فشارها، به خودش مسلط شده است. گلزنی او می‌تواند کار را برایش آسان‌تر کند. رمضانی ۲ گل به ثمررسانده، اما هنوز انتظارات زیادی از او هست.

مومنی در پاسخ به اینکه آیا بعد خروج مهدی قایدی از استقلال به ضرر این تیم نمی‌شود، تصریح کرد: هر سرمربی و هواداری علاقه‌مند است بازیکنی مانند قایدی در تیمش باشد، اما واقعیت این است که مصالح باشگاه گاهی اوقات متفاوت است. به این نکته هم باید توجه کرد که آیا استقلال توانایی مالی این را دارد که مهدی قایدی را حفظ کند؟ قایدی با شرایط مالی مناسب خاطر جمع می‌شود، اما این امکان برای استقلال وجود دارد؟ مدیران باشگاه از همین حالا باید به دنبال استعدادهای جوان و جایگزین وی باشند که در استقلال بیشتر بتواند بماند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: بعضی از بازیکنان استقلال به خاطر مسائل مالی باشگاه با مشکل مواجه شده‌اند. آنها درخواست‌های معقولی دارند و خارج از قاعده موضوعی را طلب نکرده‌اند. به فرض که بازیکنی در استقلال مطرح شده دلیل نمی‌شود که بگویم از حق خودت بگذر و توقع مالی نداشته باش! بازیکن هم مانند دیگر اعضای جامعه چشمش به دنبال منابع مالی و دستمزدش است.

وی درباره چک برگشتی محمدحسین مرادمند و حکم جلب وی گفت: به نظرم این موضوع مسئله مرادمند نیست بلکه مشکل باشگاه است. مشکل مدیریتی در باشگاه باعث شده است مرادمند اعتبار خودش را زیر سوال ببرد. مدیر چند روز نتوانسته مبلغ را تامین کند و کار انجام نشده، اما قرار است چند روز دیگر هم بگذرد و کاری برای بازیکنش انجام ندهد؟ تا چه زمانی پول نیست؟ به نظرم مدیریت باید بیشتر به کار خودش توجه کند و نباید بگذارد کار به اینجا برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها