|

دربی آخرین فرصت فرهاد مجیدی؟

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در مرحله یگ چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از با قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد که تیم‌های استقلال و پرسپولیس خیلی زودتر از حد تصور باید در این جام به مصاف هم بروند. استقلال که تقریبا شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد، عزمش را جزم کرده تا فاتح جام حذفی شود. امری که اگر محقق شود می‌تواند بر سرنوشت فرهاد مجیدی تاثیرگذار باشد.

به گزارش فرارو، فرهاد مجیدی در هفته‌های اخیر دوباره با مدیریت باشگاه وارد چالش شده و از وضعیت تیم و شرایط بازیکنانش ابراز نارضایتی کرده است. عده‌ای معتقدند او فرار رو به جلو انجام می‌دهد، ولی بسیاری هم حق را به فرهاد می‌دهند و می‌گویند وضعیت مدیریتی این باشگاه در حدواندازه‌های تیمی مثل استقلال نیست.

در چنین شرایطی، اما فرهاد مجیدی باید خودش را مهیای دربی هم کند؛ تیم او باید در یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف پرسپولیس برود تا فرهاد، یکی از مهمترین بازی‌های فصول اخیرش را در استقلال تجربه کند. اینکه دیدار دربی برای مجیدی فراتر از جدال در یک رقابت سنتی است برگرفته از وضعیت او در باشگاه استقلال است. فرهاد تقریبا شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده و حالا برای راضی نگه داشتن هوادارانش حداقل باید جام حذفی را به ارمغان بیاورد.

او فصل پیش با بردن پرسپولیس در جام حذفی توانایی هایش در دربی را نشان داد، ولی با شکست در لیگ برتر که چند وقت پیش مقابل پرسپولیس رقم خورد، علنا شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ را از دست داد. حالا فرهاد در موقعیت حساسی قرار گرفته؛ او می‌تواند با بردن پرسپولیس در جام حذفی کارنامه قابل قبولی داشته باشد و هواداران استقلال را سر ذوق بیاورد که مربی شان دو بار پیاپی پرسپولیس را از لیگ حذفی کنار رانده است. البته این داستان روی دیگری هم دارد؛ اگر فرهاد بازنده دربی شود آن وقت تقریبا کارش در استقلال تمام می‌شود؛ او بعد از شکست برابر پرسپولیس در لیگ و از دست دادن شانس قهرمانی، حالا اگر دربی تازه را هم ببازد و جام حذفی را از دست بدهد، دیگر نباید امید زیادی داشته باشد که فصل بعد همچنان روی نیمکت استقلال بنشیند.

به گزارش فرارو، حالا این بار سرنوست دست خود فرهاد مجیدی است؛ او است که باید انتخاب کند می‌خواهد سرمربی استقلال بماند یا شانسش برای سرمربیگری این تیم در فصل جدید را به دست، اما و اگر بسپارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها