|

آخرین خبر از بازگشت ستاره جنجالی پرسپولیس به ایران

درحالی که اخبار ضد و نقیضی درخصوص بازگشت رادوشویچ به ایران به گوش می‌رسد، اما رئیس هیات مدیره پرسپولیس به دنبال تعامل برای بازگشت رادوشویچ …

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، در حالیکه خبر‌های ضد و نقیضی از بازگشت یا عدم بازگشت رادوشویچ به پرسپولیس منتشر می‌شود، خبر‌هایی به گوش رسیده که انگار رییس هیات مدیره قرمز‌ها در تلاش است تا رضایت دروازه‌بان کروات این تیم را برای بازگشت به تمرینات جلب کند.

بوژیدار رادوشوویچ گلر کروات پرسپولیس که یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان خارجی این باشگاه هم محسوب می‌شود، بعد از تعطیلی لیگ و سفر به کشورش، به دلیل آنچه که عدم تعهد باشگاه نسبت به مطالباتش عنوان شده، از بازگشت به تهران خودداری کرده است. باشگاه پرسپولیس با دعوت از مدیربرنامه این دروازه بان کروات، خواهان حل مشکل رادوشویچ و بررسی شرایط ادامه همکاری بین طرفین شده است گویا جدا از مسائل مالی و اختلاف حسابی که رادو با پرسپولیس دارد او از برخورد یکی از مدیران باشگاه دل خوشی ندارد و به همین دلیل، فعلا راضی به بازگشت به ایران نشده است.

پس از مشکلات به وجود آمده میان باشگاه پرسپولیس و رادو حالا خبر رسیده رئیس هیات مدیره پرسپولیس به دنبال حل این مشکل است. مجید صدری در این باره گفته است: ” ان‌شاءلله با تعاملی که انجام می‌دهیم رادو به زودی برمی‌گردد و به تیم ملحق می‌شود. ”

بوژیدار رادوشوویچ که در کرواسی تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند، در آخرین نامه خود پرسپولیس را تهدید کرده که اگر باقیمانده مطالباتش از فصل قبل (صد هزار دلار) و همچنین آپشن ۱۸ هزار دلاری موجود در قراردادش را دریافت نکند، قراردادش با پرسپولیس را فسخ خواهد کرد و حالا باید دید رئیس هیات مدیره این باشگاه می‌تواند این دروازه بان کروات را به ایران برگرداند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها