|

سرنوشت فرهاد باز هم در گرو جام حذفی

با توجه به اختلاف زیاد آبی ها با صدر جدول و تعداد بازی کمی که باقی مانده بعید است مجیدی و هواداران امیدی به قهرمانی در لیگ برتر داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

 سرمربی کنونی آبی پوشان پایتخت برای راضی نگه داشتن مدیران باشگاه و جلب اعتماد بیشتر هواداران نیاز به پیروزی برابر پرسپولیس و قهرمانی در جام حذفی دارد. مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی قرعه کشی شد و در حساس ترین بازی این گروه پرسپولیس باید به مصاف استقلال برود.

با توجه به اختلاف زیاد آبی پوشان با صدر جدول رده بندی و تعداد بازی کمی که باقی مانده است بعید به نظر می رسد که مجیدی و هواداران امیدی به قهرمانی در لیگ برتر داشته باشند و به همین خاطر مثل فصل قبل تمام تمرکز روی جام حذفی خواهد بود.

استقلال مجیدی فصل قبل هم در جام حذفی به قرعه پرسپولیس خورد که البته این بازی در نیمه نهایی بود و مجیدی توانست تیمش را در ضربات پنالتی پیروز از میدان خارج کند هر چند که آبی پوشان در نهایت نتوانستند قهرمان جام حذفی شوند و همین باعث جدایی مجیدی شد. بدون شک اگر مجیدی می توانست استقلال را فصل قبل قهرمان جام حذفی کند در تیم ابقا می شد و حداقل از حمایت هواداران برخوردار می شد اما شکست برابر تراکتور سازی همه برنامه ها را به هم ریخت.

باوجود آنکه مجیدی با آبی پوشان قرارداد سه ساله بسته است اما این احتمال زیاد است که ماندن او در تیم در گرو کسب جام باشد. قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس است اما تیم می تواند قهرمانی در جام حذفی را به دست آورد و نخستین گام شکست دادن رقیب دیرینه است که هم اعتماد به نفس تیم را بالای می برد و هم مجیدی را در بین هواداران محبوب تر می کند اما شکست باعث می شود تا شرایط برای این مربی جوان سخت شود آن هم در شرایطی که آن ها داربی برگشت را هم واگذار کرده اند.

منبع: شفقنا ورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها