|

لیونل مسی- سیتی نه، سیتی پیش مسی می‌آید!

نه تنها لیونل مسی احتمالا راهی منچسترسیتی نمی‌شود، بلکه چند بازیکن این تیم در تیررس بارسلونا قرار دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، در همان ابتدای بازار تابستانی و بعد از تمام شدن فصل بود که باشگاه بارسلونا اعلام کرد برای خرید سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی و بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی برای قراردادی دو ساله به توافق دست یافته است. اما از چند ماه قبل مشخص بود که قرارداد اریک گارسیا نیز با سیتیزن ها تمدید نخواهد شد و این مدافع جوان و اسپانیایی که در آکادمی لاماسیا نیز رشد کرده، از فصل بعد دوباره لباس بلوگرانا را به تن خواهد کرد.

اما نشریه اسپورت مدعی شد بارسلونا به صورت جدی برای جذب سه مهره هجومی دیگر منچسترسیتی نیز اقدام کرده و حداقل خواهان جذب یکی از آنهاست. رحیم استرلینگ، وینگر انگلیسی سیتیزن ها که در فصل گذشته در بسیاری از مسابقات نیمکت نشین بود و البته به شکلی غیرمنتظره در ترکیب فیکس فینال لیگ قهرمانان قرار گرفت، یکی از گزینه های مدنظر رونالد کومان برای فصل بعد است.

اما ریاص محرز و ایلکای گوندوگان، دو تا از بهترین بازیکنان منچسترسیتی در فصل رویایی آنها نیز در لیست خرید بارسلونا قرار گرفته اند. گوندوگان که در سال 2015 فاصله ای تا انتقال به بارسلونا نداشت، گزینه ای جدی تر برای این تیم نسبت به محرز محسوب می شود.

اما منچسترسیتی دو هدف بزرگ و گران قیمت به نام هری کین از تاتنهام و جک گریلیش از آستون ویلا را در لیست خود قرار داده و برای تامین منابع مالی خرید این دو ستاره گران قیمت، نیاز به فروش حداقل یک بازیکن بزرگ خود دارد. بدین ترتیب احتمال فروش رحیم استرلینگ نسبت به دو گزینه دیگر یعنی ریاض محرز و ایلکای گوندوگان بالاتر خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها