|

گواردیولا: نخواستم در مورد گوندوغان ریسک کنم

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از مصدومیت هافبک آلمانی و گلزن تیمش با توجه به مسابقه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز نگرانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از فارس، شب گذشته در بازی هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی، قهرمان فصل جاری میهمان برایتون بود که 3 بر 2 شکست خورد.

در این بازی ایلکای گوندوغان دقیقه 2 گل نخست تیمش را زد اما در ادامه بازی آسیب دید. همین باعث نگرانی پپ گواردیولا شد. او بعد از بازی و باخت تیمش گفت: به برایتون و هوادارانش بابت برد تبریک می گویم.

پپ افزود: چند روز دیگر جام قهرمانی فصل جاری را در دست می گیریم و بالای سر خواهیم برد اما بعد بلافاصله باید برای فینال لیگ قهرمانان آماده شویم.

وی درباره اخراج کانسلو عنوان کرد: در آن لحظه من کارت قرمز را ندیدم. در مورد داور نیز باید بگویم که قاضی نیستم و نمی توانم اظهار نظری کنم.

گواردیولا در مورد اینکه در جریان بازی با گراهام پاتر سرمربی برایتون در چند صحنه بحث کرده، اظهار داشت: آنچه ما به هم می گوییم، جنبه شخصی دارد و لزومی به تکرارش در اینجا نیست.

مسئول فنی آبی های آسمانی در مورد مصدومیت گوندوغان نیز گفت: متاسفانه ایلکای آسیب دیده است. پزشک تیم که اکنون او را معاینه کرده، اظهار خوش بینی کرد. من نمی خواستم در مورد او ریسک کنم. به همین خاطر او را اوایل نیمه دوم از بازی بیرون آوردم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها