|

هجوم هواداران به صفحه مدافع پرسپولیس

هواداران پرسپولیس کنعانی‌زادگان را با شجاع خلیل‌زاده مقایسه کردند که پرسپولیس را در یک موقعیت حساس ترک کرد.

لینک کوتاه کپی شد

هواداران پرسپولیس که در این سال‌ها شاهد جدایی بسیاری از بازیکنان تأثیرگذار تیم‌شان بوده‌اند، تا چندماه دیگر محمدحسین کنعانی‌زادگان را هم در چنین موقعیتی خواهند دید. ۲ هفته پیش که پرسپولیس برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در هند به سر می‌بُرد سایت معتبر استاد الدوحه خبر توافق باشگاه الاهلی با کنعانی‌زادگان را منتشر کرد؛ خبری که البته خیلی زود با واکنش مدافع پرسپولیس روبه‌رو شد و این بازیکن ضمن تکذیب خبر توافق، تأکید کرد که تمام تمرکزش هم‌اکنون روی پرسپولیس و بازی‌های این تیم است.

چند روز بعد از این ماجراها، حالا روزنامه الرایه قطر هم به این موضوع پرداخته و خبر داده قراردادی ۲ساله میان باشگاه الاهلی و مدافع تیم ملی ایران امضا شده است. به‌ نظر می‌رسد کنعانی‌زادگان در تابستان یکی از جداشده‌های قطعی سرخپوشان باشد تا در کنار بازیکنانی نظیر فریدون زندی، مجتبی جباری، سیدجلال حسینی، امید ابراهیمی و چند بازیکن دیگر ایرانی قرار بگیرد که بازی در این تیم قطری را تجربه کرده‌اند.

چند روز پیش کنعانی‌زادگان در یک لایو اینستاگرامی با هواداران پرسپولیس صحبت می‌کرد که علیرضا بیرانوند در یک کامنت حاشیه‌ساز برای مدافع سرخپوشان نوشت: «در پایان فصل چگونه رویت می‌شود که با هواداران پرسپولیس صحبت کنی!»

بیرانوند در حالی این کامنت را نوشت که خودش هم با ترک پرسپولیس راهی اروپا شد و جالب اینجاست که گلر سابق پرسپولیس ساعاتی بعد با منتشر کردن یک استوری خطاب به کنعانی‌زادگان نوشت: «ممنون که شوخی‌هایم را تحمل می‌کنی.»

در ادامه این اتفاقات دیروز تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس به صفحه کنعانی‌زادگان در اینستاگرام هجوم بردند و از او خواستند که این تیم را ترک نکند. البته بسیاری از کامنت‌ها هم حاوی جملاتی منفی و حتی توهین بود و به‌نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس از اقدام کنعانی برای ترک پرسپولیس به‌شدت عصبانی هستند.

در بسیاری از کامنت‌ها، هواداران پرسپولیس کنعانی‌زادگان را با شجاع خلیل‌زاده مقایسه کردند که پرسپولیس را در یک موقعیت حساس ترک کرد. جالب اینجاست که حالا با رفتن مدافع خوزستانی پرسپولیس، شایعات مختلفی درخصوص احتمال بازگشت خلیل‌زاده به جمع سرخپوشان مطرح شده است. پرسپولیس دوباره یک مهره ارزشمند را در خط دفاعی از دست خواهد داد و باید دید برنامه یحیی و همکارانش برای تقویت این پُست چه خواهد بود.

منبع: دانشجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها