|

پیشنهاد سایپا به حمید مطهری

دستیار فرهاد مجیدی از دستیار یحیی گل‌محمدی یاد بگیرد!

باشگاه سایپا پیش از فراز کمالوند ابتدا به حمید مطهری پیشنهاد سرمربیگری داده بود.

لینک کوتاه کپی شد

پس از برکناری ابراهیم صادقی از تیم فوتبال سایپا، مدیران این باشگاه با گزینه‌های مختلفی مذاکره کردند تا هرچه زودتر سرمربی سایپا مشخص شود. بر همین اساس مدیران باشگاه سایپا ابتدا با حمید مطهری وارد مذاکره شدند در حالی که همراه با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و جزیره گوا به سر می‌برد. دستیار یحیی گل‌محمدی خیلی محترمانه به دست اندرکاران باشگاه سایپا اعلام کرد با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و باید به آن وفادار بماند.

حمید مطهری وقتی اصرار مسئولان باشگاه سایپا را دید رفتار حرفه‌ای پیشه کرد و از آنها خواست با توجه به قراردادش با پرسپولیس بهتر است با مدیران این باشگاه مکاتبه یا مذاکره رسمی داشته باشند. با تمام این تفاسیر مربی پرسپولیس تصمیم خود را برای ماندن و کمک به تیمش و یحیی گل محمدی تا پایان قراردادش گرفته بود و قصد جدایی نداشت.

حمید مطهری پیش‌تر و در ابتدای فصل جاری و حتی پس از جدایی وحید فاضلی از نساجی مازندران پیشنهاد سرمربیگری این تیم شمالی را از مالک باشگاه قائم‌شهری دریافت کرده بود که آن را به دلیل تعهد به پرسپولیس نپذیرفت. پیشنهاد باشگاه تهرانی سایپا نیز نتوانست حمید مطهری را وسوسه کند و ترجیح داد همچنان دستیار یحیی گل‌محمدی بماند تا اینکه پرسپولیس را در این مقطع از فصل تنها بگذارد و برود.

سایپا بعد از ناامیدی از مطهری به سراغ کمالوند رفت

این درحالی بود که مشابه همین اتفاق برای دستیار فرهاد مجیدی در استقلال رُخ داد. مدیران باشگاه سایپا پس از نومیدی از استخدام حمید مطهری سراغ فراز کمالوند رفته و این مرتبه توانستند دستیار استقلالی‌ها را جذب کنند. دستیار فرهاد مجیدی با اصرار از سرمربی استقلال رضایت گرفت تا به سایپا برود و با یک خداحافظی از جمع آبی‌ها جدا شد. بدون قضاوت در خصوص تصمیم دستیار فرهاد مجیدی این اتفاقات در هفته‌های اخیر قابل تأمل است.

پرسپولیسی‌ها باید قدر حمید مطهری را بیشتر بدانند. مردی که ثابت کرده است در کنار دانش فنی بالا بسیار متعهد است و حاضر نیست به هر قیمتی زیر امضاء و قراردادش بزند. جالب آن که پس از این ماجرا و جدایی دستیار فرهاد مجیدی از استقلال، بسیاری از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی از حمید مطهری و وفاداری این مربی تعریف و تمجید کرده و او را ستودند.

منبع: فرارو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها