|

جواد منافی: برای پرسپولیس در غرب آسیا رقیبی نمیبینم!

جواد منافی پیشکسوت تیم پرسپولیس تهران اذعان کرده که در غرب آسیا هیچ تیمی نمی تواند با رقابت کند.

لینک کوتاه کپی شد

جواد منافی درباره وضعیت پرسپولیس اظهار کرد: بعد از بازگشت تیم از آسیا، تیم چند روزی در قرنطینه بود و الان هم باید خوب ریکاوری کند تا برای بازی برابر سپاهان آماده شود. امیدوارم تیم دوباره به شرایط خوب برسد و برابر سپاهان بازی خوبی انجام دهد. بازی برابر سپاهان همیشه سخت بوده و الان هم یک بازی ۶ امتیازی است. امیدوارم پرسپولیس روند رو به رشد خود را ادامه دهد و نتایج خوبی که تا به حال کسب کرده، دوباره تکرار کند.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سر گذاشتند و الان هم امیدواریم این شرایط سخت بازیکنان را از نظر بدنی در شرایط بدی قرار نداده باشد تا تیم بتواند با آمادگی کامل ادامه بازی‌های لیگ را انجام بدهد.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: نظرات مختلفی درباره لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. وقتی در آسیا بازی می‌کنید، تیم آسان وجود ندارد. تیم هندی شرایط آرمانی نداشت اما پرسپولیس هم با قدرت ظاهر شد و برابر تمام رقبا با بهترین عملکرد را داشت. درست است که تیم به عنوان صدرنشین صعود کرد اما به هر حال مشکلاتی هم وجود دارد که باید برطرف شود. در خط حمله، تیم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت اما در خط دفاع مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شوند. قدرت پرسپولیس نشان داده برابر هر تیمی تاثیرگذار است. اینکه گفته می‌شود گروه پرسپولیس آسان بوده، درست نیست. در غرب آسیا تیم‌ها توان رقابت با پرسپولیس را ندارند. شریط پرسپولیس طوری است که فقط یکی دو تیم در آسیا می‌توانند با پرسپولیس رقابت کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا دیدار پرسپولیس برابر سپاهان می‌تواند قهرمان لیگ را تعیین کند، گفت: بازی‌های پرسپولیس برابر سپاهان همیشه با حساسیت خاصی همراه بوده اما الان که دو تیم فاصله امتیازی کمی دارند این حساسیت بیشتر هم شده است. با این حال نمی‌توان گفت که این دیدار قهرمان لیگ را تعیین می کند چون بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده امتیازات زیادی می‌تواند جابجا شود.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها