|

سیف‌الله پور: در انتخاب ساکت الهامی یک درصد هم اشتباه نکردیم

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: هیچ چیزی غیرممکن نیست و باتوجه به این‌که در ادامه لیگ با حریفان مستقیم‌مان در خانه بازی داریم، می‌توانیم ورق را …

لینک کوتاه کپی شد

ایزد سیف‌الله پور درباره تغییر روند نساجی با حضور ساکت الهامی اظهار کرد: از وقتی که او سرمربی شده تیم ما یک دل شده و نظم انضباط پیدا کرده است. ما دو بازی مقابل سایپا و یک بازی با نفت مسجدسلیمان برگزار کردیم و سه برد پیاپی به دست آوردیم و بعد از آن جلوی دو تیم پر قدرت سپاهان و پرسپولیس شکست خوردیم. شما می‌دانید که این دو تیم جزو بهترین‌های ایران هستند و فراتر از آسیا بازی می‌کنند. در رابطه با بازی با ملوان هم باید بگویم این شکست یک اتفاق بود. این را باید بگویم در انتخاب ساکت الهامی یک درصد هم اشتباه نکردیم و انتخاب بسیار خوبی داشتیم چون او می‌تواند تیم ما را در لیگ نگه دارد.

فکر کردیم انتخاب فاضلی می‌تواند مثمرثمر باشد

مدیرعامل باشگاه نساجی در رابطه با تغییرات مداوم و بی‌ثباتی نیمکت نساجی در این فصل از رقابت‌ها گفت: در ابتدای فصل پس از رفتن محمود فکری برای انتخاب سرمربی جدید زمان بسیار کمی داشتیم. تمام تصمیم‌گیری‌ها چه قبل و چه بعد از رفتن فکری توسط وحید فاضلی بود و در آن زمان انتخاب بازیکنان را هم آقای فاضلی انجام می‌داد و به هر حال مربی جوان و تحصیل کرده‌ای هم بود. ما فکر کردیم باتوجه به این که یک هفته به شروع مسابقات باقی مانده، انتخاب او می‌تواند مثمرثمر باشد. اغلب بازیکنان هم به این مساله اذعان داشتند که ما با محمود فاضلی می‌توانیم موفق باشیم.

بعد از باخت سنگین به سپاهان کشتی‌مان در طوفان افتاد

او ادامه داد: وارد مسابقات لیگ شدیم و خوب هم شروع کردیم اما باخت سنگینی که جلوی سپاهان آوردیم تیم ما را به هم ریخت و بعد از آن کشتی‌مان در یک طوفان افتاد که نتوانستیم از آن فرار کنیم. بعد از فاضلی به مجید جلالی رسیدیم و این انتخاب هم توسط آقای امیری مدیرعامل وقت انجام شد که باید از او هم تشکر کرد چون نساجی با مدیریت آقای امیری به لیگ برتر رسید و بسیار برای تیم ما زحمت کشید. با مجید جلالی در آن ۸ بازی نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم اما به هر حال او بازیکنان خوبی را به تیم آورد و مربی است که اعتقاد زیادی به جوانان دارد. بعد از تساوی با آلومینیوم اراک تصمیم گرفتیم تغییراتی را در تیم اعمال کنیم و امروز هم در خدمت ساکت الهامی هستیم.

هیچ چیزی غیر ممکن نیست و و می‌توانیم ورق را برگردانیم

مدیرعامل باشگاه نساجی در پاسخ به این سوال که نساجی در لیگ باقی خواهند ماند یا خیر؟ بیان کرد: ما باید واقع بین باشیم چون در منطقه‌ی سختی قرار داریم اما این را هم باید بگویم که حتی ماشین‌سازی هم که در انتهای جدول است، هنوز روی کاغذ شانس بقا دارد. ۹ بازی و ۲۷ امتیاز باقی مانده است و این امتیاز کمی نیست و در این ۹ بازی می‌شود اتفاقات زیادی را رقم زد. در چند بازی ابتدایی بازی‌های مشکلی داشتیم اما موفق شدیم نفت را در خانه‌اش و سایپا را شکست دهیم. در این چند بازی ما یک سری از بازیکنان‌مان را در اختیار نداشتیم و اعتقاد دارم هیچ چیزی غیرممکن نیست و در ادامه لیگ با حریفان مستقیم‌مان در خانه بازی داریم و می‌توانیم ورق را برگردانیم. سال گذشته هم در همین هفته‌ها بود که استارت زدیم و ۹ بازی آخر نتیجه گرفتیم.

از هواداران می‌خواهم فشار را از روی ما بردارند

او هم‌چنین در رابطه با هواداران نساجی گفت: در شهرهایی مثل قائم‌شهر، انزلی و آبادان نمی‌توان هواداران را گول زد چون آن‌ها فوتبال بلد و فوتبال فهم هستند. اگر بچه‌ای در قائم‌شهر به دنیا بیاید، بعد از پدر و مادرش به نساجی عشق خواهد داشت و در این شهر به حد زیادی این تیم را دوست دارند. اغلب کسانی که فوتبال را خوب می‌فهمند این را می‌دانند که فوتبال‌مان رو به جلو است و من فقط یک خواهش از آن‌ها دارم. از هواداران می‌خواهم در این ۹ هفته باقی مانده ما را حمایت کنند و فشار را از روی ما بردارند و هم‌چنین آرامش را به ما تزریق کنند. تیم ما از  ۲۷ امتیاز ممکن ۱۴ امتیاز کسب کنیم در نهایت با ۳۰ امتیاز در لیگ می‌مانیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها