|

پنجعلی: پرسپولیس با این کیفیت می‌تواند سپاهان را شکست دهد

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دریافت ۵ گل در ۶ بازی در لیگ قهرمانان آسیا نمی‌تواند برای این تیم نگران‌کننده باشد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد پنجعلی در خصوص عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2021 و برتری در بازی برابر الریان قطر عنوان کرد: این یکی از بهترین و زیباترین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود و پرسپولیس قدرت فنی خودش را به الریان نشان داد. پرسپولیس در این بازی نشان داد که به تکامل تاکتیکی رسیده و از لحاظ کار تیمی و سرعت بازی شراط بسیار خوبی دارد. اگر این بازی‌ها در همین موقعیت زمانی تا فینال ادامه پیدا می‌کرد بدون شک پرسپولیس قهرمان می‌شد.

مدافع پیشین پرسپولیس در خصوص عملکرد خط دفاعی سرخ‌پوشان و خوردن 5 گل در 6 بازی مرحله گروهی اظهار داشت: لیگ قهرمانان آسیا در سطح کیفی خوبی برگزار می‌شود و تیم‌ها هم ضعیف نیستند که توقع داشته باشیم پرسپولیس گلی دریافت نکند. خوردن 5 گل در 6 بازی نگران کننده نیست و باید این را در نظر گرفت که دیگر تیم‌ها هم قدرت فنی خوبی دارند. خط دفاعی پرسپولیس در این سال‌ها عملکرد خوبی داشته و روند خوب این تیم در خط دفاعی ادامه خواهد داشت.

پنجعلی در خصوص دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر خاطرنشان کرد: پرسپولس در حال حاضر شرایط بسیار خوبی از لحاظ فنی و روحی دارد و قطعا با این کیفیت می‌تواند سپاهان را در اصفهان شکست دهد. برای پرسپولیس بازی در بیرون یا خانه فرقی ندارد و این تیم در همه بازی‌ها با اشتیاق و انگیزه بالا دنبال برد است اگر چه این بازی آسان نیست و سپاهان هم برابر تیم بزرگی مثل پرسپولیس انگیزه زیادی دارد. با این وجود به نتیجه گرفتن پرسپولیس در این بازی خوشبینم و امیدوارم شاگردان گل‌محمدی در این فصل هم قهرمان شوند.

منبع: تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها