|

چه کسی راست می گوید؟ فدراسیون فوتبال یا پرسپولیس؟

پرسپولیسی ها مدعی اند اجازه تمرین ندارند و از سوی دیگر سایت فدراسیون فوتبال مدعی شده پرسپولیسی ها ساعت ۱۸ دیروز تمرین کرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی پرسپولیسی ها مدعی هستند نمی توانند تا مشخص شدن نتایج تست دوم کرونا تمرین کنند که سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد این تیم تمرین کرده است. پرسپولیسی ها مدعی اند اجازه تمرین ندارند و از سوی دیگر سایت فدراسیون فوتبال مدعی شده پرسپولیسی ها ساعت ۱۸ دیروز تمرین کرده اند. به راستی کدام حقیقت دارد؟ فدراسیون راست می گوید یا باشگاه پرسپولیس؟

حقیقت ماجرا اما چیز دیگری است. این که تیم فوتبال پرسپولیس تا منفی شدن نتایج تست دوم کرونا که صبح امروز از سرخ پوشان گرفته شد، حق تمرین ندارد و باید تمرین خود را پس از منفی شدن نتایج تست ها انجام دهد.

پرسپولیسی ها نیز با اطلاع از این قضیه ساعت ۱۸ عصر دیروز در محوطه هتل به پیاده روی و نرم دوی پرداخته و چند دور کنار هم دویدند که طوفان گرد و خاک و باران شدید بهاری باعث شد آن ها باز هم به هتل برگشته و به اتاق های خود بروند. این گونه که قطعی به نظر می رسد این است که پرسپولیسی ها تمرین تاکتیکی انجام نداده اند و سر جمع چند دقیقه در باران و باد شدید تهران به نرم دوی پرداختند. اما در ادامه راه مدیر رسانه ای پرسپولیس توییتی را منتشر کرد. اشرف بعد از نرم دوی

پرسپولیسی ها در توییتی اعلام کرد:

‌شرایط هنوز تغییری نکرده و تیم تا زمان اعلام نتایج تست دوم نمی تواند تمرین کند و ….

همین توییت که باعث ناراحتی پرسپولیسی ها از شرایط ناعادلانه نسبت به سپاهان و استقلال شد، با واکنش سایت فدراسیون فوتبال مواجه شد و فدراسیون فوتبال ساعت ۱۰ دقیقه بامداد امروز به این اتفاق ها واکنش نشان داده و خبر داد: 

تیم پرسپولیس عصر روز یکشنبه از ساعت ١٨ تمرین خود را در زمین شماره ٢ کمپ تیم‌های ملی برگزار کرد. خبری که باعث واکنش هواداران پرسپولیس و البته اهالی فوتبال شد که اگر پرسپولیسی ها مدعی اند حق تمرین ندارند پس چطور یواشکی تمرین می کنند و اخبار تمرین را در رسانه خود منتشر نمی کنند و اگر تمرین نمی کنند پس چرا فدراسیون فوتبال چنین خبری را منتشر کرده است؟ حق با کیست؟ فدراسیون یا باشگاه پرسپولیس؟

حقیقت ماجرا همین است که نوشته شد. واقعیت این است که پرسپولیسی ها فقط نرم دوی کردند و بیشتر از چند دقیقه در محوطه هتل نبودند. اما یک توییت باعث شد تا حساسیت ها به اوج رسیده  و فدراسیون خبر داد پرسپولیسی ها تمرین کرده اند. یک تمرین کامل و تاکتیکی. در حالی که پرسپولیسی ها دیروز هرگز تمرین تاکتیکی نداشتند.

منبع: طرفداری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها