|

ستاره‌های PSG زیر چنگال انتقادات تند

عملکرد ستاره‌های پاری‌سن‌ژرمن در مسابقه شب گذشته برابر منچسترسیتی با انتقادات فراوانی مواجه بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

 شکست پاری سن ژرمن مقابل منچسترسیتی انتقادات زیادی را از این تیم به همراه داشت. پاریسی ها در نیمه اول با گل مارکینیوش از حریف خود پیش افتادند اما در نیمه دوم کوین دی بروین و ریاض محرز برای سیتی گلزنی کردند تا تیم مائوریسیو پوچتینو شکست خورده باشد.

اما تحلیلگران نسبت به ستاره های PSG برخورد  سخت گیرانه ای داشته اند. به عنوان مثال نشریه اکیپ عملکرد کیلیان امباپه را کاملا شبح وار توصیف کرده است. روزنامه فرانسوی به امباپه نمره 3 از 10 داده و معتقد است که او هیچ کاری مقابل سیتی انجام نداده و شانسی برابر این تیم ایجاد نکرده است.

دیگر بازیکنی که از شر انتقادات در امان نمانده نیمار بوده است. ژروم بوتن، بازیکن سابق PSG و مفسر کنونی RMC درباره ستاره برزیلی گفته است: " اول این را بگویم که نیمار یک نابغه است اما عملکرد او چه در طول مسابقه و چه به لحاظ ذهنی برای پاری‌سن‌ژرمن کافی نبود. وقتی او در این چارچوب ذهنی است، وقتی از هر دو توپ یکی را از دست می دهد، وقتی که برای تیم سخت تلاش نمی کند، اینها مسائلی غیر قابل قبول هستند. امیدوارم لئوناردو یا پوچتینو بتوانند ذهنیت نیمار را تغییر دهند."

همچنین اکیپ در بخشی دیگر از گزارش خود به انتقاد از عملکرد کیلور ناواس روی گل اول منچسترسیتی پرداخته است. اکیپ از عملکرد دروازه بان کاستاریکایی در این صحنه با صفت منفعل و نامشخص یاد کرده و انتقادات تندی را نسبت به ناواس مطرح کرده است.

آرسن ونگر نیز نسبت به عملکرد پاری‌سن‌ژرمن انتقاد کرد و گفت: "شخصاً فکر می کنم گل دوم برای چنین سطحی قابل قبول نیست. این اولین باری نیست که می بینیم بازیکنان پشت می کنند و سیتی از آن استفاده می کند. اما باید بگویم که در نیمه دوم  PSG  کاملاً به دفاع پرداخت و حمله کردن را متوقف کرد. آیا این ممکن است به دلیل عدم آمادگی بدنی باشد؟ پس از 1-1 آنها کاملاً فرو ریختند. آنها به روشی احمقانه احساساتی و پرخاشگر شدند. همه این‌ها دلایلی بود که باعث شده پاری سن ژرمن در هشت بازی لیگ یک نیز شکست بخورد."

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی