|

گرد و خاک مهدی مهدوی‌کیا در تلویزیون

مهدی مهدوی‌کیا قصد دارد با حضور در برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیما از آکادمی خود دفاع کند.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه آکادمی کیا و قهرمانی نوجوانان استقلال، آکادمی کیا بیانیه ای داد و از خود دفاع کرد. در همین راستا شنیدیم مهدوی‌کیا قصد دارد در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر در مورد پشت پرده‌های این حکم مصاحبه تندی انجام بدهد و دست خیلی‌ها را رو کند.

مهدوی‌کیا مدعی است در آکادمی او هیچ تخلفی صورت نگرفته و عده‌ای قصد خراب کردن نام و اعتبار او را دارند. ستاره سابق فوتبال ایران مسلماً در برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیما گرد و خاک خواهد کرد و باید منتظر صحبت‌های طوفانی او باشیم.

مهدی مهدوی‌کیا که از اتفاقات اخیر و تهمتی که به آکادمی او زده شده ناراحت است، قصد دارد با سند و مدرک در تلویزیون از خودش و شاگردانش دفاع کند. به آکادمی کیا تهمت زده شده که از یک بازیکن ۲۲ ساله به به جای یک نوجوان ۱۴ ساله استفاده شده در حالی که به زعم مهدی در این پرونده ۴ تخلف بزرگ انجام شده و مورد اینچنینی را به راحتی می‌توان با تست استخوان پیگیری کرد.

عده‌ای می‌گویند بازیکنی که به او تهمت صغرسنی زده شده یک تنه آکادمی کیا را قهرمان کرده بود اما اسناد و مدارک مهدوی‌کیا نشان می‌دهد که این بازیکن فقط در سه زمان ۱۰ دقیقه برای تیمش بازی کرده و حتی یک گل هم نزده است!

 مهدوی‌کیا که ۱۵ بازیکن به تیم ملی نونهالان و ۱۱ بازیکن  به تیم ملی نوجوانان معرفی کرده  از این ناراحت است که عده‌ای او را می‌زنند تا نتواند به تیم‌های پایه کمک کند و برای تیم‌های پایه ملی برنامه‌ریزی انجام دهد. او به شدت از ماجراهای اخیر دلخور است و البته اسناد مهمی را هم در دست دارد که نشان می‌دهد عده‌ای بازیکن ۱۷ ساله را به جای بازیکن ۱۳ ساله قالب کردند اما به مهدوی کیا تهمت استفاده از بازیکن صغرسنی را میزنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها